Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, roligt tycker jag :laugh:
Han blev i alla fall glad! 😆

Screenshot_20210212_143305.jpg
 
Lämnat tillbaka nyckeln till låssmeden eftersom det var fel nyckel. Dragit mig för det eftersom det är pinsamt, men naturligtvis när jag väl var där var det nada problem.

Fattar inte varför jag hetsar upp mig över vissa saker - som att jag inte kunde flytta pga en tapetbit som var bortriven i vardagsrummet i min förra lägenhet. Ärligt, ville inte flytta pga tapetbiten och drömde mardrömmar om den. HV sa inte pip när jag äntligen tvingades flytta.
 
Väntar på att bredbandssupportskillen ska ringa upp. Pratade tidigare med en annan där men då satt han med bredbandsansvar i möte. Så han ringer upp.
Nu roar jag mig med att köra Bredbandskollen. Går upp och ned, får 98/98 till 98/0. Tror jag fått rekord i svarstid också: 6100 ms.

Kanske ska försöka göra något produktivt medan jag väntar istället. 🤔
 
Jag tror att jag just attesterade en faktura. Jag är en smärre katastrof. När jag inte vet hur jag ska göra så trycker jag lite godtyckligt på knapparna tills problemet tycks vara löst - i det här fallet att fakturan försvann. Jag får höra med ekonomen på jobbet på måndag om det blev rätt eller om jag kanske rent av raderade fakturan. :angel:
 
Jag tror att jag just attesterade en faktura. Jag är en smärre katastrof. När jag inte vet hur jag ska göra så trycker jag lite godtyckligt på knapparna tills problemet tycks vara löst - i det här fallet att fakturan försvann. Jag får höra med ekonomen på jobbet på måndag om det blev rätt eller om jag kanske rent av raderade fakturan. :angel:

Ett alternativ om du har katt är att locka med godis och få den att gå fram och tillbaka på tangentbordet, då kommer de upp mycket intressant man inte visste man hade på hårddisken och inställningar man inte heller visste existerade.

Varken Apple och Windows verkar kattsäkra sina OS.
 
Jag tror att jag just attesterade en faktura. Jag är en smärre katastrof. När jag inte vet hur jag ska göra så trycker jag lite godtyckligt på knapparna tills problemet tycks vara löst - i det här fallet att fakturan försvann. Jag får höra med ekonomen på jobbet på måndag om det blev rätt eller om jag kanske rent av raderade fakturan. :angel:
Åh, hjälp 🙈

Som en doktor på jobbet igår ”Du Cambodia, det kom upp en uppdatering på datorn men nu står det bara och snurrar?”
Han läste inte. Han tryckte bara. Den uppdateringen tar 40 - 60 min :laugh:
(Det löste sig, han kunde byta rum)
 
Ett alternativ om du har katt är att locka med godis och få den att gå fram och tillbaka på tangentbordet, då kommer de upp mycket intressant man inte visste man hade på hårddisken och inställningar man inte heller visste existerade.

Varken Apple och Windows verkar kattsäkra sina OS.
Neko OS, En ny produkt från Tursu industrier. Inga knapptryck gjorda av en katt gör något som helst på datorn.
 
Ett alternativ om du har katt är att locka med godis och få den att gå fram och tillbaka på tangentbordet, då kommer de upp mycket intressant man inte visste man hade på hårddisken och inställningar man inte heller visste existerade.

Varken Apple och Windows verkar kattsäkra sina OS.

Jag behöver ingen katt, mina datorskills är uppenbarligen redan kompletta - vi kör ju samma metod! :laugh:
 
Fick bli samma motion igår som idag för pållan; dvs barbacka i snön i alla gångarter var lite pustigt sa pållan och så ville jag röra på mig med så avslutade med en promenad på vägen :). Nästan en timmes njutning i solen och kylan både till häst och brevid, underbart :love:.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 350
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
51 441
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 832
Senast: Nepenthe
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 198
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp