Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fått en riktig mulpuss av Trulis och sen letat reda på hans tappsko som behövde slås tillbaka ❤️ Han hälsar att ordningen är återställd när hans människa är på plats igen 😉
 

Bifogade filer

  • 7D5FDED1-50F4-473D-8822-1EE0D490189F.jpeg
    7D5FDED1-50F4-473D-8822-1EE0D490189F.jpeg
    382,1 KB · Visningar: 17
Det blev sol på löprundan :) och vilken löprunda sen! Jag flöt fram i ett rasande tempo över flera jobbiga backar, utan att knappt behöva anstränga mig. Var 10 sekunder från mitt absoluta rekord på 5km trots att jag stannade och snöt mig och skickade ett sms.
Pulsklockan gav mig en 48 i running index (elit) Känner mig stark och hög som en örn :D

Nu blir det dusch, ska rota fram någon form av kvällsmat, och sen har jag en godispåse att hugga in på :d
 
En skön dag... Var väldigt snabb och effektiv på förmiddagen, och betade av all trist före-helgen-admin. Åkte iväg, åt god lunch på stan med dessert och ett glas vin... och gick en långpromenad i den vackra vårsolen. Shoppade lite åt mig själv - i butik! Det har typ inte hänt sedan coronautbrottet i mars -20.

Mycket folk på stan iaf, som gonade sig i solen! :love:
 
Sköt upp ICA och nu finns det inte en chans att jag går förrän vid halv nio, nio. Kan bara tänka mig hur det är just nu en fredagskväll med diverse stressade människor. Förhoppningsvis har de pepparblandning vilket är vad jag är ute efter.

Kanske ska ringa och kolla innan jag travar iväg?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
1 724
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 352
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
51 563
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp