Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.

Diabetikern

Trådstartare
Tjoho! Jag vågade och med lite googling tror jag det blev rätt.

Altså på riktigt tråd nummer 125... om absolut ingenting. Undrar hur många trådar som brutits ut härifrån?

Själv sitter jag på jobbet och tar en snabb buke-paus. Vad gör ni?
 
Har en touch av huvudvärk igen men den här verkar ha sin grund i näsan, så det är väl bihålorna som spökar. Om det lättar lite så tänkte jag testa mina skidor på hemmaplan, sedan lägga upp en plan för att åka iväg lite längre och testa skidorna innan snön försvinner.

Bör tentaplugga lite och så ska jag hämta två paket och passa på att handla lite innan alla andra gör det.
 
I söder var det på morgonen - 13 som enligt telefonen kändes som - 19. Nåja, solen skiner iaf :D
Efter stallet har jag handlat mat och nu ska jag ta en snabb dusch innan jag åker till Lund :)
 
Äter lunch efter en föreläsning för att förstå bilen 😅 men hon är snygg! 😍

20210212_122951.jpg
 
Här sitter jag, hemma i fåtöljen istället för på jobbet - förkyld :meh:
Vädret ute verkar fantasktiskt, 0-gradigt och strålande sol. När jag öppnat dörren för att släppa ut eller in hundar så sticker jag ut ansiktet i solen och den värmer!! Jag ska nog bylta på mig en massa kläder och ställa mig ute en liten stund, stå efter väggen och lapa sol...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 191
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
50 797
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 775
Senast: Nepenthe
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 153
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Inspiration sökes: Dop-present
  • Hat
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp