Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
40E85342-C2E0-4758-99A8-B7FF32EB95E6.png

Så här ska jag ha de någon gång 😍 Kunna kika ned på hästarna när de äter kvällsmat och filosofera i min ensamhet ❤️ Drömmen. Så nu ska jag drömma om de och försöka gaska upp mig inför imorgon.
 
Jag har sån romantiserad dröm om höganäskrus, hört historier från flera som jobbat som drejade där och det verkar ha varit en sån trevlig arbetsplats. 🙂
Jag gillar det rejäla i dem och jag gillar färgen. Tycker inte om puttinuttigt så har fått för mig att det kan bli fint. Måste bara få måtten rätt
 
Visa bifogad fil 65191
Så här ska jag ha de någon gång 😍 Kunna kika ned på hästarna när de äter kvällsmat och filosofera i min ensamhet ❤️ Drömmen. Så nu ska jag drömma om de och försöka gaska upp mig inför imorgon.
Mmm.... Och sedan lär de sig snabbt att du finns där uppe, och börjar regelbundet att banka i boxväggar och tigga frukost långt innan du hade planerat att stiga upp...... O_o :D
 
Kaotisk natt.
Fick snabbt väldigt ont i magen, och sedan ännu mer ont. Ungefär där kräktes jag blod. Sedan fick jag ännu mer ont och svimmade av smärtan. Vaknade upp och kräktes blod igen. Och smärtan eskalerade. Så jag ringde ambulansen och svimmade av smärtan i ambulansen på väg till sjukhuset.
Väl där visade det sig att det var min magkatarr som ställde till det, fick mirakelmedicin som tog bort smärtan rätt så snabbt. Och efter runt fyra timmar på akuten fick jag åka hem med rådet att kontakta vårdcentralen så jag kan få mirakelmedicin utskrivet.
Haft magkatarr sedan barn, men aldrig haft så här ont eller kräkts blod av det, så hoppas på att vårdcentralen vill reda i set lite..

Hursomhelst slapp jag graviditetstest när jag muttrade något om att jag var gay och inte har sex med män..

Nu ska jag försöka sova några timmar.
 
Alltså.. jag är banne mig avundsjuk nu. Pratade med min syssling igår. Hon har en jättebra lön. Nu berättade hon att hennes bästa vän som sökte nytt jobb och med coachning av henne gick upp från 60 000,- /mån till 100 000,-/mån

Fasen jag har fel jobb. Missunnar henne inte alls detta men kände genast avundsjukan om att åhhh jag vill också

Alltså på riktigt fatta hur mycket kag skulle spendera på mina hästar om man fick in så mycket :angel::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 194
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
50 799
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 775
Senast: Nepenthe
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 154
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp