Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är inget vidare att känna sig trött/matt/orkeslös så nu är det såå skönt att orken återkommer mer och mer! Dock har det på ett sätt varit väldigt skönt (Inget ont som inte för nått gott med sig!) att göra det jag orkat i ett betydligt lugnare tempo. Så otroligt skönt att hitta tillbaka till ett mer normalt tempo i livet och inte fara omkring som en bålgeting både på jobbet som privat, nej fy fan rent ut sagt. På det sättet hinner man inte leva (när man skenar rakt fram i tillvaron istället för medveten närvaro ❤ ) och så kommer ångest som en reaktion på stress. Ett normalare tempo ska eftersträvas att behållas ❤.
 
Slökollar Youtube och ska snart beställa sushi. Hoppas de har öppet, för sist jag skulle beställa var inte "sushi-köket" öppet... hoppas verkligen för har inte ätit sushi en enda gång detta året, vilket är ganska förvånande för att vara mig O_o
 
Attans vad det BLÅSER O_o !!

Spinner vidare på mina renoveringstankar kring vardagsrummet. Funderar ju på att riva tak... :nailbiting: Och nu börjar jag också så smått bli sugen på att tapetsera om. Frågan är vilka tapeter som lilla torpet ska ha?? Inget med ränder i alla fall - det finns inte en enda rak vägg... :D
 
En av mina malar
 

Bifogade filer

  • 20210306_195559.jpg
    20210306_195559.jpg
    277 KB · Visningar: 16
Efter långfrukost blev det stallmys; fixade boxen och tog in pållan för pyssel 🥰. Hade tänkt nöja mig så men kunde inte låta bli att sitta upp och skritta en stund på ridbanan barbacka, underbart att sitta på hästryggen igen 😍. Kul med en ny häst i stallet; en jättesöt minishetland: sån skillnad på häst mot stallets största; en högställd nordsvensk 😄. Nu är det mellomys med älsklingen 🥰. Härlig lördag! 😃
 
Varit så otroligt trött idag att tårarna liksom bränner i ögonen hela tiden även om det går att hejda. Sov dåligt och är så slut.
Nu ligger jag i soffan på order från sambon medan han gör en god fisk- och skaldjurs-pasta. 😍
Vovvi brukar ju skena in i köket då spisen slås på. Men hon ligger på mig och vägrar gå. Även om pappis-parabol-öronen är uppresta och riktade mot köket. Gullplutten vårdar sin matte. ❤️
 
Bara för att jag är så galet hungrig så lade min pappas fd chef till mig på FB. Har varit mycket på middagar hos honom med fru. Så inget märkligt. Men han är gastronom och postar tydligen bilder och recept på mat som verkar FANTASTISK. 🤤
Funderar på att be pappa 70+ att börja jobba igen. Så vi kan äta där mer igen. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
57 58 59
Svar
1 163
· Visningar
33 695
Senast: MJLee
·
Svar
2 002
· Visningar
62 563
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 657
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 217
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp