Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Visa bifogad fil 67954
Fy fan vad värt :D Strax under 200 h ren underhållning. Nu ska jag fejsplanta i sängen medan Valhalla installeras :angel:
Impad!
Själv tänkte jag 100%a första Assassins Creed. Jag fuskade med fjädrarna och hade en guide. Allt gick enligt plan.
Sen satt jag där och göttade mig åt min 100% vid eftertexterna. Går in och ser ... 1 :devil: fjäder missad. En enda.

Blev sur och har sedan dess aldrig spelat ett Assassins Creed spel igen :angel: Men det är en bra serie :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Fick ett samtal i förrgår från en kvinna som utgav sig från att vara från Telia. Hon gav mig ett erbjudande där jag som gammal kund...
2
Svar
34
· Visningar
1 541
Senast: Görel
·
IT & mobiler Hjälp! Sitter på jobbet med en jäkel till excelblad som jag kämpade och googlade med hela eftermiddagen igår och har inte lust med att...
Svar
5
· Visningar
522
Senast: gulan
·
Fordon På jobbet har vi en liten elbil, men som egentligen är registrerad som motorcykel. En Addax är det. Igår var jag till besiktningen med...
2
Svar
34
· Visningar
3 374
Senast: lundsbo
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
614

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp