Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äsch, pengar på banken gör ingen glad och en bekväm säng är guld värd.

Känns det bättre om du räknar ut hur länge du tror du kommer att ha den, och delar köpesumman med antalet månader?
Så gör jag när jag köper något dyrt...

En av de få saker jag tycker det är rimligt att lägga ohemult mycket pengar på för att hitta något man trivs med. Få andra saker som man använder aktivt nästan 3000 timmar på ett år och som påverkar hur man mår så mycket om det inte funkar bra.

Ångest; skingra dig!
Tack hörni :love:
Det känns lite bättre nu :heart

Valde bort gavlar pga priset, men nu börjar jag ångra mig över det. Hjärnan O_o:rofl:

(Tillägg: Köpte alltså till både mig och så sonen)
 
Gett upp och gått upp... Inte igår jag var uppe vid 06!
Inte för att jag kommit så långt, fått igång datorn och börjat plugga vid 06:30 (långsamt går det, heja hjärnan), lyssnar på nyhetsmorgon. Mysigt :love:

Tror inte magen är igång nog för kaffe dock :cautious:
 
Jag och katten ligger i sängen och ska strax gå upp. När dottern har cyklat till skolan ska jag iväg för att byta däck innan jag ska fixa naglarna.
Sen har jag en lång lista på saker att göra innan vi i eftermiddag ska till stallet :)
 
Gett upp och gått upp... Inte igår jag var uppe vid 06!
Inte för att jag kommit så långt, fått igång datorn och börjat plugga vid 06:30 (långsamt går det, heja hjärnan), lyssnar på nyhetsmorgon. Mysigt :love:

Tror inte magen är igång nog för kaffe dock :cautious:

Men man sover ju aldrig så gott som när man däckar i soffan med morgonstudion (vinterstudion mycket bra alternativ) i bakgrunden i nån timme :angel:
 
Jag har någon form av oro i kroppen som inte vill försvinna. Känns ungefär som att jag ska upp på scen på Friends arena och redovisa matematiska formler eller något.

Min hjärna och kropp: :nailbiting::eek::arghh::nailbiting::nailbiting::arghh::eek::eek:
Jag: :confused: Lugna ner dig
Min hjärna och kropp: :nailbiting::eek::arghh::nailbiting::nailbiting::arghh::eek::eek:!!!!

Vill gärna att det ska sluta snart för jag kan inte fokusera på jobbet ju! :rage:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Fick ett samtal i förrgår från en kvinna som utgav sig från att vara från Telia. Hon gav mig ett erbjudande där jag som gammal kund...
2
Svar
34
· Visningar
1 542
Senast: Görel
·
IT & mobiler Hjälp! Sitter på jobbet med en jäkel till excelblad som jag kämpade och googlade med hela eftermiddagen igår och har inte lust med att...
Svar
5
· Visningar
522
Senast: gulan
·
Fordon På jobbet har vi en liten elbil, men som egentligen är registrerad som motorcykel. En Addax är det. Igår var jag till besiktningen med...
2
Svar
34
· Visningar
3 374
Senast: lundsbo
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
614

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp