Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade lite väl tidigt. Har varit vaken i en halvtimme. Det blir en lång dag om jag inte somnar om. Men är klarvaken och utsövd ja ja det blir som det blir. Katten tittade upp och somnade om. Ska starta en ljudbok så går tiden lite. Har tänkt att städa men kan inte börja damsuga nu. Grannarna uppskattar nog inte det
 
ÄNTLIGEN FREDAG! Herregud. Hur lång kan en 4 dagars arbetsvecka kännas egentligen? Nu hoppas jag bara att den här dagen blir lite bättre än vad vi tror att den ska bli. Ska visst bli massor att göra, osäkert om vi får in vikarie, regn och jag ska antingen köra en helt ny runda eller dubbla rundor (lite beroende på vad som behövs för att få dagen att gå ihop). I förrgår fick jag fråga en boende om jag verkligen var på rätt gata. Hoppas på att slippa det idag :cautious:
 
Vaknade till ett mindre drama. Ekorren som besöker fågelmataren varje morgon satt högst upp i pilen och en av grannens katter var också uppe i trädet. Fick skynda mig ut och sägs åt katten att gå hem. Ekorren satt kvar en stund, men har nu vågat sig tillbaka till skogen. :D
IMG_20210409_075811.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Fick ett samtal i förrgår från en kvinna som utgav sig från att vara från Telia. Hon gav mig ett erbjudande där jag som gammal kund...
2
Svar
34
· Visningar
1 492
Senast: Görel
·
IT & mobiler Hjälp! Sitter på jobbet med en jäkel till excelblad som jag kämpade och googlade med hela eftermiddagen igår och har inte lust med att...
Svar
5
· Visningar
515
Senast: gulan
·
Fordon På jobbet har vi en liten elbil, men som egentligen är registrerad som motorcykel. En Addax är det. Igår var jag till besiktningen med...
2
Svar
34
· Visningar
3 357
Senast: lundsbo
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
609

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Barn och djur
  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp