Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
1618510445060.png
 
Duktig katt! Som (vanligt) hittade jag inte mobilen och sprang runt. Megara satt i solskenet och tittade på medan jag vände upp och ner på allting. Sa åt henne att hon kunde göra någonting härhemma och hitta den med sitt känsliga luktsinne. Hon ignorerade mig som vanligt. Vet att mobilen är på väg att dö och då är det hopplöst att hitta eländet.

Ffw till nu, hör något misstänkt i köket. Går dit och hittar Megara som slickar i stekpannan. Bredvid stekpannan ligger mobilen! Så hon gjorde faktiskt som jag sa till henne :love:
 
Har precis nattat hästar och blommor.... :) Hade varit trevligt att slippa nattfrosten snart! Jo, jag vet att penséer och påskliljor tål några minusgrader, men det känns onödigt att utsätta dem för det i onödan... Men det var fint ute. En starkt lysande månskära mot en klar himmel som fortfarande inte var helt mörk.
 
Ytterdörren har nu fått sitt första lager färg, hundarna är kvällspromenerade och jag kokar lammgryta. Extra bonus för dagen var att hyresvärden råkade ha vägarna förbi medan jag skrapade och absolut propsade på att få betala för färgen (jag som inte ens frågat om lov att måla dörren! 😅 :o) och dessutom upplyste mig om att de ska ta itu med att byta mina fönster i sommar. :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Fick ett samtal i förrgår från en kvinna som utgav sig från att vara från Telia. Hon gav mig ett erbjudande där jag som gammal kund...
2
Svar
34
· Visningar
1 551
Senast: Görel
·
IT & mobiler Hjälp! Sitter på jobbet med en jäkel till excelblad som jag kämpade och googlade med hela eftermiddagen igår och har inte lust med att...
Svar
5
· Visningar
526
Senast: gulan
·
Fordon På jobbet har vi en liten elbil, men som egentligen är registrerad som motorcykel. En Addax är det. Igår var jag till besiktningen med...
2
Svar
34
· Visningar
3 382
Senast: lundsbo
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
621

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp