Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bakat några av de mest perfekta chocolate chip cookies jag någonsin gjort, frasiga i ytterkant och perfekt segmjuka i mitten :love: ! Som jag skrev på insta; typiskt att jag och min ugn ska börja förstå varann en månad innan den ska pensioneras och slängas ut :D!

0BF81931-1C3C-46B6-974D-D832BCD712C8.jpeg
 
Sitter och försöker få ihop det sista för att skicka in min uppsats igen och hoppas på att den ska bli godkänd den här gången. Annars vet jag inte vad jag ska göra :( Men vi hade en mycket trevlig kväll igår med vår utökade familj, grillning, bad och glass och helt plötsligt var klockan mitt i natten. :)
 
Jag har tyckt att det varit Sondag i tre dagar :cautious: men nu antligen ar jag ifatt.:p I dag ar det lite mulet men fortfarande varmt och med blandad sol. I dag drar jag igang min Sous Vide med en steak ur frysen, grillade asparagus och sotpotatis "tots". Till det blir det ett, eller snarare flera, glas vin av "line 39" som jag fick tag i ett "case" (12 flaskor av deras "cab") till ett mycket fordelaktigt pris. :d
 
Fixar middag - till min sambos förtret då han inte är jätte förtjust i köttfärssås 😂🤦‍♀️ Äsch jag lagar mat och jag bestämmer då!
Skriver på en omtenta som ska in på Onsdag & tittar på Bones. Är nog tredje gången jag ser om de men det är lika bra varje gång!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Fick ett samtal i förrgår från en kvinna som utgav sig från att vara från Telia. Hon gav mig ett erbjudande där jag som gammal kund...
2
Svar
34
· Visningar
1 492
Senast: Görel
·
IT & mobiler Hjälp! Sitter på jobbet med en jäkel till excelblad som jag kämpade och googlade med hela eftermiddagen igår och har inte lust med att...
Svar
5
· Visningar
515
Senast: gulan
·
Fordon På jobbet har vi en liten elbil, men som egentligen är registrerad som motorcykel. En Addax är det. Igår var jag till besiktningen med...
2
Svar
34
· Visningar
3 357
Senast: lundsbo
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
607

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp