Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska in till jobbet och volontärarbeta idag igen. Det känns bra när de frågar och man tackar ja, men när klckan ringer på morgonen ifrågasätter man alltid beslutet. 😅
De är förjäkla cheeky dock - som om de inte har råd att betala oss EGENTLIGEN liksom. :cautious:
 
Dricker kaffe och nu ska vi äntligen börja beta av de två workshopen som är kvar denna vecka. Min hjärna är trött trots att jag sover bra för tillfället men hjälps tydligen inte. Funderar på om de är något som ligger och gnager inom mig ..
 
Dagens bantningstips. Träbestick! Bränner mer kalorier genom att få fast någon mat på gaffeln än maten tillför... :laugh:
IMG_20210408_110545.jpg
 
Precis kommit hem, så härligt väder ute även om det var lite småkyligt för öronen. Älskar när luften känns så frisk och fräsch! :love: Nu är det kaffe och hjortronfil som gäller :d Sen får jag se om det blir en tupplur eller ut med Lillkatten en sväng... Är dyngtrött :crazy:
 
Slappar hela dagen då jag numera är värdelös på att sova länge, kan inte sova mitt på dagen och ska jobba i natt. :p
Har slut med studier så har packat ner verkstadshandboken för sambons cheva och ska se om jag lyckas lista ut elsystemet så vi kan dra om elen i den och få den att fungera.
Wish me good luck! :banghead: :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Fick ett samtal i förrgår från en kvinna som utgav sig från att vara från Telia. Hon gav mig ett erbjudande där jag som gammal kund...
2
Svar
34
· Visningar
1 492
Senast: Görel
·
IT & mobiler Hjälp! Sitter på jobbet med en jäkel till excelblad som jag kämpade och googlade med hela eftermiddagen igår och har inte lust med att...
Svar
5
· Visningar
515
Senast: gulan
·
Fordon På jobbet har vi en liten elbil, men som egentligen är registrerad som motorcykel. En Addax är det. Igår var jag till besiktningen med...
2
Svar
34
· Visningar
3 357
Senast: lundsbo
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
608

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vabruari

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp