Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
1617888856957.png


Nån som vet vad detta är för liten individ?
 
Min dator dog i måndags och jag fick således beställa en ny, som jag nu sitter med. Jag avskyr verkligen omställningen jag måste göra mentalt, haha. Det känns så konstigt att den är silverfärgad och ljus! Inte för att min gamla hade någon optimal färg den heller, känns som att datorköp är lite som hästköp, man får tumma lite på färgvalet om resten verkar bra. :D
 
Sådär nu har jag slängt en himla massa kartonger på återvinningen och kan återigen gå ut på balkongen som tidigare varit begravd. Just innan det kommer säckar med jord och liknande. Vill verkligen ta en sväng till Plantagen för att se om jag kan hitta några växter att plantera i all jorden och nya blomlådorna samt få upp min blomsterpåle. Ack, jag med min svindel. Köpte iaf rostbortagare eftersom den rostat rejält och för att få upp den igen så den sitter fast ordentligen i balkongen ovan så behövs 'fjädern' fungera.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Fick ett samtal i förrgår från en kvinna som utgav sig från att vara från Telia. Hon gav mig ett erbjudande där jag som gammal kund...
2
Svar
34
· Visningar
1 492
Senast: Görel
·
IT & mobiler Hjälp! Sitter på jobbet med en jäkel till excelblad som jag kämpade och googlade med hela eftermiddagen igår och har inte lust med att...
Svar
5
· Visningar
515
Senast: gulan
·
Fordon På jobbet har vi en liten elbil, men som egentligen är registrerad som motorcykel. En Addax är det. Igår var jag till besiktningen med...
2
Svar
34
· Visningar
3 357
Senast: lundsbo
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
607

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp