Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bollade och funderade med goda vänner igår om jobbet och beroende lite på vad chefen säger på måndag när vi ska höras igen så kommer jag nog att tacka ja, ja det är tidsbegränsat på ett år, men det ger mig erfarenhet inom alla mina ämnen och jag får en chans att landa efter fem års studier och kanske kan få simma lite lugnare istället för att kämpa för att hålla näsan över vattenytan.
 
Tänkte göra kaffe men vattnet är brunt. Ska testa spola ett tag och se om det hjälper, annars får jag väl ringa kommunen eller nåt. Tänker om det är nåt fel.
 
Var på Plantagen i Slagsta. Att det är mycket folk ute är kanske inte så underligt även om jag tycker det är betydligt mer än en vanlig lördag (jag vet att det egentligen är en röd dag) men många har med sig dramaten, stora kassar och påsar. Vad är det jag missar? Kyligt så picknic väder är det inte.
 
Väntar på att kycklingen ska tina så jag kan göra fajitas, måste även marinera fläskkarrén ikväll och helst plantera om mina tomater. Och gärna städa lite
Tomaterna, ja. Påminn mig inte....O_o Långa skrangliga saker som definitivt behöver planteras om. Såg tips om att man kan "begrava" del av stammen om tomatplantan är väldigt tunn och ranglig, och det tänker jag testa :up: ! Men...imorgon.... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
779
Senast: tott
·
  • Låst
Tjatter Är helt dödstrött och piggare lär jag inte bli... vaknade tidigt för jag måste hinna med en massa saker innan jag åker till Stockholm...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
67 286
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 278
Senast: tuaphua
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
20
· Visningar
845

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp