Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oj, 271 var en hög premie från början.

Burma, så hon är i den dyraste gruppen av raskatter. Plus att jag fått använda den en del pga hennes magproblem, så antar att det spelar in också. Funderar på om jag ska lägga till Liv och Rehab, men ska klura lite på det.

Undrar om jag kan regga om henne till brun huskatt ;)
 
Burma, så hon är i den dyraste gruppen av raskatter. Plus att jag fått använda den en del pga hennes magproblem, så antar att det spelar in också. Funderar på om jag ska lägga till Liv och Rehab, men ska klura lite på det.

Undrar om jag kan regga om henne till brun huskatt ;)
Regga henne som en Puma concolor :D ;)
 
Lite lagom seg eftersom jag typ drömde nått inatt om att jag var rädd för att dö/inte vill försvinna och innan jag skrämde upp mig så kollade jag upp drömtydning som säger att det betyder att det är något i livet som man vill eller ska ta slut... Jobbsitutionen kanske!!! Och nyss fick jag besked att jag kommit in på hermods för engelska 6 så jag kan plugga vidare sedan och öppna nya dörrar!!! 😃😃😃🥳🥳🥳
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
526
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
974
Senast: tott
·
  • Låst
Tjatter Är helt dödstrött och piggare lär jag inte bli... vaknade tidigt för jag måste hinna med en massa saker innan jag åker till Stockholm...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
67 864
Senast: Calmiche
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 519
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp