Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och där såldes min gamla lägenhet! Fick 100 000:- mer än jag hade räknat med (och då hade jag ändå lagt mig ganska högt i förhoppningen innan) men mäklaren gjorde ett fantastiskt jobb.

Det som är så himla skönt är att bonuspengarna går direkt till shopping/nöjeskontot. Jag får ändå in några hundratusen på sparkontot så jag kan faktiskt bränna hela beloppet på roliga grejer.

Skönt också att slippa stå med boendekostnader för två lägenheter, vilket jag nu gjort i snart fem månader :laugh: 💸
 
Var beredd på att ta helg efter jag skickat in min reflektion på blackboard när jag ser att jag skrivit fel år på källhänvisningarna......... sitter nu och väntar på svar från läraren om han kan ta bort den så jag kan skicka in den rättade. Hoppas han hinner se det innan tiden går ut vid 18:00 :meh:
 
Var beredd på att ta helg efter jag skickat in min reflektion på blackboard när jag ser att jag skrivit fel år på källhänvisningarna......... sitter nu och väntar på svar från läraren om han kan ta bort den så jag kan skicka in den rättade. Hoppas han hinner se det innan tiden går ut vid 18:00 :meh:
Kan du inte återta själv? Det kan vi göra på blackboard?
 
Vilken typ av inlämning är det? Det ser lite olika ut beroende på hur läraren har lagt upp det. Men om du har tre prickar vid sidan av ditt dokument så borde det stå redigera?

Jag har skickat in det som en PDF som de rekommenderat oss att göra tidigare, så kan nog inte redigera den... Det är ingen tenta liksom utan en liten individuell reflektion så det borde inte vara några konstigheter att ta bort den och skicka in den andra med rätt källhänvisningar. Men aja, hoppas han svarar. Är ju inte hela världen :o
 
Jag har skickat in det som en PDF som de rekommenderat oss att göra tidigare, så kan nog inte redigera den... Det är ingen tenta liksom utan en liten individuell reflektion så det borde inte vara några konstigheter att ta bort den och skicka in den andra med rätt källhänvisningar. Men aja, hoppas han svarar. Är ju inte hela världen :o
Men gick det inte att klicka på redigera och då kunna ta bort filen och lägga dit en ny?
 
Jag har skickat in det som en PDF som de rekommenderat oss att göra tidigare, så kan nog inte redigera den... Det är ingen tenta liksom utan en liten individuell reflektion så det borde inte vara några konstigheter att ta bort den och skicka in den andra med rätt källhänvisningar. Men aja, hoppas han svarar. Är ju inte hela världen :o

Det löste sig, han svarade fort. Räckte med att jag skickar in det rätta dokumentet så bedömer han det sista jag skickade. Phew, nu blir det rosé :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
785
Senast: tott
·
  • Låst
Tjatter Är helt dödstrött och piggare lär jag inte bli... vaknade tidigt för jag måste hinna med en massa saker innan jag åker till Stockholm...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
67 303
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 280
Senast: tuaphua
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
20
· Visningar
852

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp