Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bra jobbat 🥳. Äsch då, visst jag tar inte bedövningssalva innan vanlig injektion/spruta men alla gånger hos tandläkaren!!!
Låt bli och tryck då 😆. Ofta blir det inte så fasligt alls men du kan ju veta att det kan bli som influensa, men inte alls säkert :).
Jag tar bedövningssalva hos tandläkaren också. Och någon mini-spruta som förberedelse för den "riktiga" sprutan. Är sjukt mesig när det kommer till nålar och stick :p Jo, jag brukar få lite feber och ont i huvudet dagen efter vaccin, men det brukar inte vara så illa :)

Men jag var ju tvungen att testa att trycka på samma ställe som jag fick sprutan. Men har inte gjort om det sen i alla fall! 😆🤣
 
Haha, nu måste jag googla. Det där blev för avancerat för mig, inget mina rostiga kunskaper minns 😁.
Bild från nätet. De har inget svenskt namn. High fen barb heter de på engelska iaf
 

Bifogade filer

  • high fen barb.jpg
    high fen barb.jpg
    47,5 KB · Visningar: 30
Jag tar bedövningssalva hos tandläkaren också. Och någon mini-spruta som förberedelse för den "riktiga" sprutan. Är sjukt mesig när det kommer till nålar och stick :p Jo, jag brukar få lite feber och ont i huvudet dagen efter vaccin, men det brukar inte vara så illa :)

Men jag var ju tvungen att testa att trycka på samma ställe som jag fick sprutan. Men har inte gjort om det sen i alla fall! 😆🤣
Jo en del har ju problem med nålar, det är du verkligen inte ensam om 🙃. Vet en som svimmade när vi fick TBC och hepatit B vaccin på ssk-utbildningen. Behöver jag säga att personen ifråga hoppade av ganska omgående?!? 🙃
 
Idag var jag måttligt road när den här trailer påbörjar sin omkörning väldigt sent på det tvåfiliga, sen ska den bara om till varje pris, sluta med arg tuta och tvärnit (i princip, hade jag inte bromsat hade det smällt).

Blir galen när de inte ser att det inte kommer gå (har själv avbrutit omkörningar när jag ser att det inte kommer gå, dumt att chansa), sen förstod jag inte varför den ens körde om när jag låg i princip hack i häl resten av vägen i samma fart som jag höll innan... Va går det ut på?

 
Idag var jag måttligt road när den här trailer påbörjar sin omkörning väldigt sent på det tvåfiliga, sen ska den bara om till varje pris, sluta med arg tuta och tvärnit (i princip, hade jag inte bromsat hade det smällt).

Blir galen när de inte ser att det inte kommer gå (har själv avbrutit omkörningar när jag ser att det inte kommer gå, dumt att chansa), sen förstod jag inte varför den ens körde om när jag låg i princip hack i häl resten av vägen i samma fart som jag höll innan... Va går det ut på?

Var det en DHL?
 
Det snöade här i morses. Stallmatte skickade bild på tant vid utsläpp. Hon gick ut, stannade 5 meter utanför och tittade på snön. Sedan gick hon in igen. Inte ok, sa hon :cautious::heart

Betydligt mer tillfreds och laddad på kvällens uteritt. Yahoos!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
969
Senast: tott
·
  • Låst
Tjatter Är helt dödstrött och piggare lär jag inte bli... vaknade tidigt för jag måste hinna med en massa saker innan jag åker till Stockholm...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
67 810
Senast: Calmiche
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 486
Senast: skogaliten
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 340
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Tälta med hund
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp