Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i bilen och väntar på sonen utanför tandläkaren. Och på en nästan tom parkering så ställer sig en bil brevid min. Inget ovanligt men personen mätte flera gånger med bilföraren om hur nära vi står eftersom det satt ett litet barn som också skulle ut. Om man nu är så rädd att slå i min bil, varför parkera brevid när det finns plats? :confused:
 
Blev väckt lite tidigare än beräknat. Hade tänkt ha sovmorgon men fick samtal om lite extrajobb på måndag. :up:
Inga hemmaplaner idag. Däremot ska jag åka till exet efter lunch och hjälpa han med lite projekt är tanken.
Just nu ligger jag på soffan och funderar på om jag ska titta på någon serie eller om jag kanske ska hoppa i duschen först kanske så håret hinner torka innan jag ska iväg.:idea:
 
Nyvaken och vill sjunka igenom jorden. Läste i hästpasset och läste så pass fel att det såg ut som att fröken inte fått influensavaccin sedan 2013. Sedan såg jag efter att vet. var bokad att kråkfötterna under senaste vaccinationen i år nog står för influensa och stelkramp.:banghead:🥴 Så veterinären är nu avbokad och jag pustar ut med en kopp kaffe lättad över att slippa utgiften för vaccination.
Nyvaken och läsa kråkfötter innan man fått morgonkaffe funkar inte ihop. Så nu kan jag se om jag kan få igång hojen i lugn och ro och sedan blir det en tur till min pussmule.
 
Nyvaken och vill sjunka igenom jorden. Läste i hästpasset och läste så pass fel att det såg ut som att fröken inte fått influensavaccin sedan 2013. Sedan såg jag efter att vet. var bokad att kråkfötterna under senaste vaccinationen i år nog står för influensa och stelkramp.:banghead:🥴 Så veterinären är nu avbokad och jag pustar ut med en kopp kaffe lättad över att slippa utgiften för vaccination.
Nyvaken och läsa kråkfötter innan man fått morgonkaffe funkar inte ihop. Så nu kan jag se om jag kan få igång hojen i lugn och ro och sedan blir det en tur till min pussmule.

Hög igenkänning på det där (även om det inte var hästvaccinering) :D Jag har lärt mig att jag ska inte titta på viktiga saker innan jag vaknat :laugh:
 
Vi har undvikit det sedan vi flyttade in... för typ 4 år sedan.:angel: Kan säga rutorna är både prickiga och randiga av kattsnor. Vi ska eventuellt ta tag i det nu i vår.. Kanske. Kan bli nästa vår också.

Senaste gången det blev av här var det särbon som gjorde det... och det är väl ett par år sedan nu :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
779
Senast: tott
·
  • Låst
Tjatter Är helt dödstrött och piggare lär jag inte bli... vaknade tidigt för jag måste hinna med en massa saker innan jag åker till Stockholm...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
67 286
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 278
Senast: tuaphua
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
20
· Visningar
845

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp