Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad intressant! Hade nog aldrig kommit på att det är så man utför HLR på katter :idea: :up:
Och så ofta, det är ju två gånger per sekund om jag inte tänker fel. Man bör nog ha hjälp nära om man ska ge sig på det, inte mycket annat man kan göra samtidigt.
 
Suck, inte bara är det varmt men också mycket blåsigt som torkar ut jorden så jag får vattna extra. Men det tar sig, fuchsian har faktiskt slagit ut några knoppar och det syns några gröna tomater. Plus att kryddväxterna växer för fullt.
 
Suck, inte bara är det varmt men också mycket blåsigt som torkar ut jorden så jag får vattna extra. Men det tar sig, fuchsian har faktiskt slagit ut några knoppar och det syns några gröna tomater. Plus att kryddväxterna växer för fullt.
Får vattna allt typ två gånger om dagen nu 😒 Förut innan värmen räckte de med en gång på kvällen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 227
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 795
Senast: SiZo
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 167
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
772
Senast: Krumben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Tälta med hund
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp