Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finaste vovvarna i världen! Lill-Torsten! 😍
Jag kom på att min allra första pappis faktiskt hade lite så där sträv päls i ”byxorna” på bakbenen och lite i delar av svansen. Det tovade sig betydligt mer än på de andra. Hade glömt det tills jag såg att han har så just där också.
Men SÅ tjock päls han har! Tom på magen! :eek:
Fattar att du klipper ur lite pga hanhund dessutom!
Ja det är onödigt mycket päls. Så det är befogat med vädringslucka på magen

Vi ser fram emot bildbomber på din sedan. :)
 
Finaste vovvarna i världen! Lill-Torsten! 😍
Jag kom på att min allra första pappis faktiskt hade lite så där sträv päls i ”byxorna” på bakbenen och lite i delar av svansen. Det tovade sig betydligt mer än på de andra. Hade glömt det tills jag såg att han har så just där också.
Men SÅ tjock päls han har! Tom på magen! :eek:
Fattar att du klipper ur lite pga hanhund dessutom!
Tjock päls på magen :confused: Det hade Professorn också. Tjock och slät. Fick klippa honom under magen för det blev tog för mycket päls sommartid annars
 
Jag ligger i hängmattan, i skuggan under ett träd och njuter! Chefen gav mig dessutom en glad överraskning på eftermiddagen, min tjänst slutar egentligen nu i juni och så får jag en ny tjänst i augusti, nu kom chefen och sa att de förlänger min 40% tjänst till augusti och sen går jag upp på 100% med högre lön 1 augusti. :)
 
Jaha, då sitter jag själv igen då. Hade planerat en lång och trevlig kväll ute på altanen med ett glas vin och min käre make, men jag hade helt glömt att han skulle på personalfest och jag lovat att skjutsa. Så jag får sitta själv och dricka vatten.
Lyxade till det med lite vätskeersättning.
 
Jag försöker, efter en extrem intensiv och halvkaosig arbetsdag, ta in att det åtminstone är FREDAG. Och solen skiner - även om det är alldeles för apvarmt för att göra något. Var ute med katten en sväng, han slängde sig på marken och FRÄSTE åt mig när jag försiktigt petade på honom för att vi skulle gå vidare. Jag fick bära honom hem. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 231
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 812
Senast: SiZo
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 183
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Krumben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp