Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit på vaccination mottagningen, 30 sekunder sedan har själva sprutan färdig och tack för att du vaccinerar dig 🤗 Sen måste man ju sitta en kvart tjugo minuter. Jag hade som tur var tagit med mig en bok, alla andra satt med telefonerna 😆 Bara jag som läser fortfarande när jag är och väntar någonstans 😂
Jag kommer vara en av de med telefon, men jag läser ändå bok. Trodde aldrig jag skulle gå ifrån mina fysiska böcker, men jag älskar det! Är så lätt att läsa ett par sidor när man sitter och väntar på nåt eftersom telefonen *alltid* är med.
 
Jag kommer vara en av de med telefon, men jag läser ändå bok. Trodde aldrig jag skulle gå ifrån mina fysiska böcker, men jag älskar det! Är så lätt att läsa ett par sidor när man sitter och väntar på nåt eftersom telefonen *alltid* är med.
Har både Storytel och läser fysiska böcker. Men föredrar fortfarande riktiga böcker inte riktigt vant mig vid att man kan läsa på telefonen 😅 Mest roligt och se 10 personer som sitter med näsan i telefonen 😄 Dagens vanligaste bild skulle jag tro.
 
Kisse är söt och underbar på alla sätt och vis... men hon är inte någon vidare jägare :cautious: Jag har musinvasion trots katt och att det är sommar. Hon lyckades fånga en men hade inte ihjäl den så det fick matte göra :wtf: :yuck:

Nu blir det fälla under diskbänken hädanefter :meh:

Edit: Jag ska inte baktala henne alltför mycket, hon är bra på att FÅNGA dem... det är i avslutet det brister :meh:
 
Senast ändrad:
Lekt lite med fiberkonvertern och verkar som att det går att få lite liv i den, när jag prövade en annan strömkabel. Dock ingen permanent lösning då det inte var helt 100 (och jag får ingen wifi). 😋

Men jag är inte på jobbet, så ska inte leka förmycket med "andras" teknik.
Får se om support hör av sig idag så jag kan rapportera lite. Annars får jag försöka höra av mig imorgon.

Idag blir det lite ärenden på stan igen. Hämta ut paket som kommit och köpa hem lite jord till. Tog visst slut igår. Behöver bara liite till. Tror jag. För den här gången.
 
Pluggar C# och undrar vilket snille som tyckte att det var rimligt att ha Programmering 1 som behörighetskrav för FRONT END developer :cautious:
Då borde det räcka med Webbutveckling 1 :arghh:

Okej okej, det är nice att kanske bli behörig till back end-/full stack-/NET.utvecklare-utbildningar OCKSÅ, och känslan när jag fattar något är fantastisk..men... ÄNDÅ!!
 
Pluggar C# och undrar vilket snille som tyckte att det var rimligt att ha Programmering 1 som behörighetskrav för FRONT END developer :cautious:
Då borde det räcka med Webbutveckling 1 :arghh:

Okej okej, det är nice att kanske bli behörig till back end-/full stack-/NET.utvecklare-utbildningar OCKSÅ, och känslan när jag fattar något är fantastisk..men... ÄNDÅ!!
Jag läste en massa olika programmeringskurser på gymnasiet och även om jag inte haft konkret användning för det efteråt så gav det ändå mycket. Fått större förståelse för hur program och datorn hänger ihop typ. 🙂

Men förstår frustrationen, i början är det rätt förvirrande. 😅
 
Jag läste en massa olika programmeringskurser på gymnasiet och även om jag inte haft konkret användning för det efteråt så gav det ändå mycket. Fått större förståelse för hur program och datorn hänger ihop typ. 🙂

Men förstår frustrationen, i början är det rätt förvirrande. 😅

Haha ja, det är lite som när jag knagglade mig igenom Matte B (2) tidigare i våras... Mycket frustration, extremt mycket gnäll, men egentligen rätt kul och givande 😅
 
Dagen börjar utmärkt

E9A1A745-EDE9-4513-8DEB-AA7589476FAA.jpeg
 
Kisse är söt och underbar på alla sätt och vis... men hon är inte någon vidare jägare :cautious: Jag har musinvasion trots katt och att det är sommar. Hon lyckades fånga en men hade inte ihjäl den så det fick matte göra :wtf: :yuck:

Nu blir det fälla under diskbänken hädanefter :meh:

Edit: Jag ska inte baktala henne alltför mycket, hon är bra på att FÅNGA dem... det är i avslutet det brister :meh:
Hon kanske kan teama upp med min hund? Han avslutade ju perfekt i vintras :D
 
Min Alimemazin-flaska var i alla fall förjävlig även fast man tryckte nedåt och snurrade åt det håll pilarna visade. :rofl:
HATAR de flaskorna. Jag lyckas aldrig få upp dem. Vitamindropparna bröt jag sönder korken på....

Samma med medicinburkar där man ska vrida locket så två märken möts.Efter det ska man få upp burken. Jag har provat allt från morakniv till rörtång....
 
När man är huuuungrig efter stallet och lite längre ridtur och 5 timmar sen frukost (äter ju mindre portioner med) och behöver förbi närbutiken på hemvägen med och man hamnar i en broöppning som tar tid...Ja ja! Det är sommar, jag svälter inte ihjäl och jag är inte kissnödig 😁✌.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 229
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 806
Senast: SiZo
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 178
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Krumben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

Tillbaka
Upp