Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kommit hem från städhusen. Det var så himla rart att komma upp till ena lilltjejens rum idag.. hon är runt nio-tio år tror jag och har precis satt upp en sådan där skylt på sin dörr. "This is xxxx room." Fortsättningsvis står det de där vanliga prylarna om att knacka, och att bara barn är välkomna förutom, och jag citerar: " No parents except Sophie, Granny, me (when I grow up) and mum and dad."
Jag känner mig rätt hedrad faktiskt. Först på listan och allt! :D
 
Funderar på om jag orkar åka och köra med.ä massagepistolen på Trulis ikväll när de blir svalare eller om jag ska ta de imorgon 🧐 Vi får se, nu ska de ju bli 30 grader igen 😴 Efter ha faktiskt varit alldeles lagom sedan i Måndags ..


Dessutom har jag jätte kul åt att de just nu gräver ned fiber runt om husen 😂 Inte jätte poppis bland de som bor på nederplan då de kör över hela gräsmattan in till huset :angel: :angel: Kan sluta med krig här..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 282
  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
76 413
Senast: Rosett
·
Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 334
Senast: Hajfisk
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
779
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp