Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina hundar snarkar så det nästan hörs hos mina kollegor :rofl:
20210920_153215.jpg
 
Äsch, kan jag så kan du :angel:

Jag har "tvingat" min arbetsplats att arbeta efter gängse lagar och paragrafer, det gillades inte... :p
Haha nu är ju detta helt utan att det leder till något bra :angel:

Min hjärna just nu:
Någon: "hej!"
Min hjärna: "vad fan vill människan? Slå den i ansiktet! varför pratar den? Titta vad dum den ser ut! Den vill bråka! Jag ska visa den att bråka med mig!"

🙈:o🙄:nailbiting:
 
Orken är inte helt tillbaka ännu känner jag 🙈😅 Blev lite trött av enkelt stallarbete trots att jag drog ned rejält på tempot.

Men men sådant är livet. Vila en stund sedan gräva ned sig i böcker om teknik, fysik och kemi 🙃
 
Ouff, den här dagen har gått i ett. Jag har precis insett att jag är en hemskt dålig grafisk designer, så nu gör jag det sista administrativa för dagen sen hoppar jag över gravidyogan och går och svettas på gymmet i stället. Finns en gräns för hur mycket jag kan sitta och andas på ett bolster innan det börjar klia i kroppen.
 
En dag fylld med idel frustrerande möten som får en att fundera över:
1. Hur många puckon ryms det i en normalstor svensk myndighet?
2. Hur många ord ryms det i en normalstor svensk mellanchef?
2a. Och hur många av de orden kan man få ut under 45 minuter?
3. Hur många av mina kolleger skulle uppskatta om jag gav mig in på att försöka göra deras jobb?

Rätt svar mailas till pleaseshootme@workingforthemyndighet.se

Kvällen ska ägnas åt att dricka några öl med ett gäng mer eller mindre galna veteraner. Sällan har något dylikt varit mer behövligt.
 
Hemma efter en hel dags (intressant) seminarium.
Trött och slut. På nivån att jag fryser som en galning.

Det är 20 grader inne men jag har tagit på en fleece och dessutom svept in mig i en dito filt. Fryser ändå.

Imorgon ska jag göra ...ingenting. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 498
Senast: BernT
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
460
Senast: IngelaH
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 593
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 038
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att rensa i kalendern
  • Den första tråden
  • Just nu funderar jag på... Del 3

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp