Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Laddar inför återvinningen samt skottat undan lite jobbgrejor och bokföringen. Katten är ute och mördar något (antar jag) 😄

_20210919_071712.JPG

Hon fick en kattong i helgen också :laugh:
 
Pratat med en riktigt vettig person på Tele2s tekniska support (jag har köpt en riktantenn för mobilmodemet) som nog tyckte jag var lite lätt märklig när jag ville ha rikten på masterna för att kunna använda kompassen. Han medgav att han hade noll koll på väderstreck men jag fick koordinaterna till två olika master för att testa iaf :D
 
Sitter och funderar på pms och hur det egentligen fungerar med hjärnan osv. Jag märker att jag i dag är på "det där humöret". Jag är elak, rapp, otrevlig och bitchig. Jag vill inte vara det, men det bara slinker ur innan jag hinner stoppa mig själv.

Avskyr verkligen detta och vill inte vara så. Men jag tänder på alla cylindrar av minsta lilla grej.
Det gör att jag liksom drar mig undan och undviker att prata med folk vilket är svårt i mitt yrke.

Sen ser man överallt att det står att nej det är en myt och visst kanske man blir irriterad osv av pms men att man inte kan tygla sig är bullshit. Men jag tyglar ju för kung och fosterland och ändå är jag onödigt otrevlig. :arghh:
 
Tänkte att "Ja, men havregrynsgröt kan väl vara gott!" Redan vid tillagningens första sniff så vänder det sig i magen. På med äppelkräm med bitar i och havredryck för att maskera. Kommer väl få i mig hälften kanske. Så ja, man blir väl smal av gröt.. För att man inte äter ngt. :wtf:
 
Tänkte att "Ja, men havregrynsgröt kan väl vara gott!" Redan vid tillagningens första sniff så vänder det sig i magen. På med äppelkräm med bitar i och havredryck för att maskera. Kommer väl få i mig hälften kanske. Så ja, man blir väl smal av gröt.. För att man inte äter ngt. :wtf:
Testa cirkusgröt? Det är myyycket godare än vanlig havregrynsgröt tycker jag samt så tycker jag även att fiberhavregrynsgröt med är betydligt godare :).
 
Doppade precis ner handen i min godispåse....

Godispåsen jag tänkte köpa igår men hade glömt plånboken hemma så fick strunta i att tanka bil och och köpa godis och åka hem och tycka synd om mig själv. Jag och sambon kommer hem samtidigt varpå jag beklagar mig över mitt öde och han erbjuder sig helt sonika att åka och köpa. (vi har nära till en stooor godisbutik) Tror att fortsätta åka mc kan ha spelat en stor roll men jag klagar inte.
Sambon kom hem med 1,5kg lösgodis :love: tyvärr gick ju mitt godissug över så fort det kom innanför dörren så åt typ 3st men sambon och hans son mumsade glatt i sig en rejäl delså jag snattade ed resten av påsen hit till jobbet.

Nu ska jag bara motivera mig till att jobba också.... :rofl:

Känns mer som jag vill logga in på netflix , mumsa godis och bara slappa
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 324
Senast: manda
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
433
Senast: IngelaH
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 423
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
7
· Visningar
784
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp