Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
1633613236629.png
 
Skäm lite, aldrig hört talas om Abdulrazak Gurnah förutom att någon nämnde hans namn i samband med post-kolonialism (läste det på universitetet).

Måste ha tag på hans romaner och läsa. Det han skriver om låter otroligt intressant och mycket aktuellt i dagens värld.
 
:D Då minns jag inte jättedåligt.
Just nu älskar jag Risk Of Rain 2, men det är nog roligare tillsammans med någon (lite som Borderlands), annars skulle jag vilja tipsa dig om Torchlight 2 eller 3, Victor Vran, Grim Dawn.

Just nu spelar jag Deaths Door som jag tror du kanske möjligen skulle gilla. Du är en lieman i form av en liten kråka som vimsar runt och skördar själar. Extremt gulligt och humoristiskt. Kuliga karaktärer och tar sig an ämnet döden på ett trevligt sätt. Lite pussel och lite hack and slash-igt. :)

Titta så söööt :love:
F24447FF44604147A735668A732DF91903BF996D
Oooh wonderful!

Nu har jag sparat spelnamnen också :D
 
Alltså 😭

Har idag jobbat mitt första pass i repan på gamla jobbet. Ett jobb där en kollega gjorde att jag aldrig såg fram emot att komma dit och mest hade ångest.
Nu är jag på väg hemåt och kan inte sluta le. Hade glömt hur jäkla KUL man kan ha på jobbet, också :love:

Hjälper såklart att det är två hästintresserade samt att jag nu bondat med snubben som gillar gaming. Vad glad jag blir!

Happy days att kunna extrajobba där under studierna, lyx nu när det känns så bra!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 802
Senast: BernT
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
433
Senast: IngelaH
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 424
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
7
· Visningar
784
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp