Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror du missar poängen, att bilar, hundar och hästar helt magiskt blir friska/hela när man väl får en tid, eller att hundar och hästar alltid blir akut sjuka/skadade under jourtid. Inte att det är rimlig lön. :)
Exet elektrikern brukade åka till grannar med el-problem. Återkom och berättade att han kliat sig i huvudet, ryckt i lite sladdar och vips hade allt funkat igen. Utan att han riktigt visste vad han gjort.
Han brukade kalla det för sin handpåläggning.
Tror det är samma fenomen.
 
Har plockat upp och ställt iordning så imorgon blir det smidigt att göra klart städningen innan jobbet :up: ska fixa en pajdeg på morgonen också, så blir det tacopaj till middag imorgon :d
Tänkte jag skulle se på ett avsnitt eller 2 av Bones eftersom jag börjar sent imorgon, men halvsover redan så känns inte som någon vits. Blir till att krypa till kojs istället, katterna har redan lagt sig och väntar på mig :sleep:
 
Har plockat upp och ställt iordning så imorgon blir det smidigt att göra klart städningen innan jobbet :up: ska fixa en pajdeg på morgonen också, så blir det tacopaj till middag imorgon :d
Tänkte jag skulle se på ett avsnitt eller 2 av Bones eftersom jag börjar sent imorgon, men halvsover redan så känns inte som någon vits. Blir till att krypa till kojs istället, katterna har redan lagt sig och väntar på mig :sleep:

Tacopaj nu blev jag hungrig 🤪
 
Jag haller pa att klia ihjal mig ... inne i handerna och under fotterna mest. I dag blev jag bara sa himla trott pa det sa jag ringde till min sjukhus concern's "Sjukskoterske radgivning". Den jag talade med antecknade, fragade om och antecknade mer ... Hon sa att hon tankte skicka det som email till "min" docktor's office. En timma senare ringde han's skoterska och stallde en massa fragor, bad mig skicka bilder och forklarade att da det hela borjade med en medicin som en annan lakare satte in blir det nog bast om de tva lakarna pratar med varandra forst.

Jag ar sa himla lattad, bara att de tar tag i det pa en gang och, i mitt tycke gor helt ratt ... de skickar inte mig emellan sig utan proffsen pratar forst med varandra. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 923
Senast: BernT
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
433
Senast: IngelaH
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 425
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
7
· Visningar
784
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp