Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahapp. Sista ”semesterdagen” innan hemresa. Nås av nyheten att källaren svämmat över. Ser framför mig mina tavlor som flyter runt som flottar. Därefter smsar den ungdomliga grannen som bott på annan ort sista fridfulla året: ”Törnis vet du ngt kul, jag flyttar tillbaka!”
Blev genast ngt mindre taggad att åka tillbaka till stan 😐😐😐😐
 
Jahapp. Sista ”semesterdagen” innan hemresa. Nås av nyheten att källaren svämmat över. Ser framför mig mina tavlor som flyter runt som flottar. Därefter smsar den ungdomliga grannen som bott på annan ort sista fridfulla året: ”Törnis vet du ngt kul, jag flyttar tillbaka!”
Blev genast ngt mindre taggad att åka tillbaka till stan 😐😐😐😐

Har någon varit ner och kollat tavlorna? :heart
 
Tvättar och städar står på mitt schema idag, då min man fixar bebissängen. Imorgon är hans semester slut så barnen återgår till fritids och förskola vilket är ganska skönt. Men jag var inte klar med sommarens varma väder som försvann för några veckor sen :meh:
 
Fikat lite för mig själv. Funderar på hur jag mår, om jag mår bättre eller sämre än igår. Om jag faktiskt känner mig sjuk eller bara ”före mensen-dålig” eller bara är trött eller… eller…? :arghh:

Och sen har jag dåligt samvete för att jag lät sonen ta med sig ett par solglasögon som han hittade ute, blir nog till att prata om det nästa gång han kommer och lägga ut dem igen… man gör ju inte så! Varför får hjärnan kortslutning ibland?! :(
 
Alltså, vad är det här. Förra helgen så var det en extrem helikopteraktivitet häromkring pga. söker efter försvunnen person lördag + söndag. Senare under veckan flög ett jäkla litet flygplan fram och tillbaka på låg höjd i några dagar, var visst någon geologisk undersökning eller så som utfördes så. Men nu var det säkert tio (!) olika flygfarkoster som flög förbi. Typ hängflygplan med motor, nåt helikopterliknande, andra mindre flygplan etc.??? Jag får magsår!

Jag antar att jag har @dobbis sympatier ;)
Absolut,dom har du, här är det väldigt lugnt i luften men full fart i kanalen, igår spelade dom in nya Göta kanal i "min" sluss.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
5 595
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 014
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
6 914
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
3 703
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp