Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har lagt igen allt vi grävde upp igår, vi har dragit ut rör från stuprören eftersom det lutar in mot huset och källaren är konstant fuktig. Nu hoppas vi att det blir bättre. Vi har även grävt ner dräneringsslang framför ett av uthusen där det har runnit rakt in vid regn. Men nu kom regnet så vi gav upp för idag. Det var längesen det var så gudomligt att få duscha, svettig och full med grus och sand.
 
Det antog jag väl, tänkte närmast på märke och var man kan införskaffa. :D

Aha! Genialiskt Törnis 😆
Har detta: https://lashandbrowlift.se/collections/frontpage/products/lash-lift-brow-lift-kit

Såhär blir resultatet på mig. Detta var första gången jag testade så nu har jag fått in snitsen lite mer och lyckas separera fransarna mkt bättre. Nu på sommaren färgar jag dock inte fransarna utan kör en mer naturlig solblekt look.

https://www.instagram.com/s/aGlnaGx...a_id=2575584362756503704&utm_medium=copy_link
 
När en kommer in till huset från sin lilla retreat och möts av denna ”klädkod”. Man ba öhm ok rimligt (ingen förvånar en längre)

87CB8BEC-C267-4641-8A07-4581D23C4DBE.jpeg
 
Suck. Både sjukt missnöjd och sjukt nöjd med den nya altandörren. Nöjd för att det är tätt, går att öppna, ser fräschare ut. Missnöjd för att fönstren är för små. Men men, det får väl funka ändå.
Köket har nya tapeter och blev så fint. Kan får sitta där och uggla istället.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 063
Senast: BernT
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 016
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
6 916
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
3 703
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Varulvslekarnas anmälningstråd
  • Vi som letar hus
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp