Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han är lite rolig, han älskar att ligga i solen, men han står inte ut långa stunder. Så han växlar mellan den platsen och att ligga på klinkergolvet under soffan. :laugh:
20210803_082907.jpg
 
Klickade just bort en lärare som tokvrålade åt mig i telefonen. :cautious: Någon har använt något papper hen skulle ha. Moget att ringa mig och ta ut det över mig.

Tänker inte ta skiten och komponerar just nu ihop ett mail till min chef samt HR om hens beteende. Det är inte första gången.
 
Men skit. Haft telefonen på laddning hela natten - som vanligt.

Tittade på den nyss och den har 16%. Håller den på att dö? :arghh::arghh::arghh: Vill inte!!

Den tappade laddning alldeles för snabbt igår när jag var på vift hela dagen. Vågade inte ens titta på den eftersom jag inte hade nån laddsladd med mig.

Iofs är den gammal. Men jag gillar den och jag avskyr att försöka lära mig en ny telefon.
 
Men skit. Haft telefonen på laddning hela natten - som vanligt.

Tittade på den nyss och den har 16%. Håller den på att dö? :arghh::arghh::arghh: Vill inte!!

Den tappade laddning alldeles för snabbt igår när jag var på vift hela dagen. Vågade inte ens titta på den eftersom jag inte hade nån laddsladd med mig.

Iofs är den gammal. Men jag gillar den och jag avskyr att försöka lära mig en ny telefon.
Min har fått såndär spunk några gånger, men gått till sig efter en omstart. Håller tummarna att din kan göra detsamma. Eller kan du bara lämna in och byta batteriet på den?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 074
Senast: BernT
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 016
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
6 916
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
3 708
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp