Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jösses några intensiva dagar! Det har varit skola, jobb och sova. Skola -jobb -sova. Gått i ett. Roliga dagar men är inte van vid detta tempo efter en förhållandevis ganska lugna sommarveckor med jobb i ”normal” takt eller vad man ska kalla det.
Jösses igen det ska faktiskt bli lite skönt med att plugga hemma imorgon genom Teams. Varit praktiskt plus genomgångar hela tiden hittills 🥵❤️
 
Jag följer en del författare på instagram. Det är lätt att glömma att de en gång också var debutanter, och motiverande att läsa att det för en del tog fem böcker innan deras karriär verkligen tog fart. Man måste vara envis, helt enkelt, och det är ju faktiskt inte en förmåga som jag saknar (på gott och ont ;) ) :D !
 
Nä, vi vill ha en ny. Med vår tur kommer en begagnad gå sönder efter två veckor :cautious:
Det största problemet är att det finns så sjukt mycket att välja på.
Köp inte en som har en tredje separat korg för bestick... Det är fullständigt odugligt! Pga tredje korgen får man inte plats med speciellt stora grejer typ vispskål etc i mittenkorgen så allt sånt måste köras i nedre korgen. Aldrig mer! Nästa maskin blir en med vanlig bestickkorg i den nedre korgen. .
 
Låter ju trevligt :). Såklart, måste ju testa annars vet man ju inte :). Du saknar inte att rida ? För du hade väl ridhäst tidigare? :). Minns inte om jag frågat redan haha :angel:.

Visst har jag haft hästar som jag ridit på men det är ett par år sedan. Det händer att jag lånar en ponny ;)
Den långsiktiga tanken är att C-ponnyhingsten ska säljas och jag sen ska köpa en häst att rida fälttävlan på :)
 
På väg hem från provridningen :)

Fin ponny men reaktiv. Första galoppfattningen dottern gjorde kom hon upp lite högt med handen så ponnyn for iväg i 100 knyck inklusive 90-graderssväng. Tydligen satt hon limmad i sadeln och bara galopperade vidare :cautious: Jag var säker på att hon skulle åka i backen när ponnyn svängde :rofl:

Säljaren sa att jag också kunde prova så jag gjorde så. Trevlig ponny även om jag känner mig ganska stor på C-ponny :p
Vi får väl fundera och så får säljaren fundera på sitt håll. Stora beslut! (Även om dottern ifråga var fullt beredd att ta hem ponnyn på en gång :D )
 
Alltså jag har så sjukt svårt att hitta min aptit just nu och har bara kunnat tänka mig rostbröd och snabbnudlar senaste månaden. Så försökte jag verkligen gnugga mina geniknölar inför middagen för att kunna få i mig mer näring och kom på att gröt (!) borde funka. Med frukt, nötsmör och sojamjölk. Var nöjd, så nu såg jag att någon skrev på Insta om Happy Meal! Så nu kan jag inte tänka på nåt annat än Happy Meal 😭 Jävla SABB! :arghh:
 
Alltså jag har så sjukt svårt att hitta min aptit just nu och har bara kunnat tänka mig rostbröd och snabbnudlar senaste månaden. Så försökte jag verkligen gnugga mina geniknölar inför middagen för att kunna få i mig mer näring och kom på att gröt (!) borde funka. Med frukt, nötsmör och sojamjölk. Var nöjd, så nu såg jag att någon skrev på Insta om Happy Meal! Så nu kan jag inte tänka på nåt annat än Happy Meal 😭 Jävla SABB! :arghh:
Är väl det mannen är till för? Skicka honom till donken ASAP!!! 😇
 
Med ketchup till maten får du ju i dig grönsaker också. :laugh:
Ketchup och Fanta så löser det sig :p Eller ta ett paket minimorötter också 😂

Är på ICA nu och så går det en välkammad yngling bredvid sin vän och säger på absolut gnälligaste snobbdialekt: ”Jag känner mig ganska iiiiiinspirationslöööööös”.

Höll på att kasta mitt paket varma koppen i huvudet på honom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 543
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 292
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 101
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 007
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Åka långt tåg med katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp