Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var sekunder ifrån att få en stor död trädgren i huvudet när jag var ute och tömde postlådan nyss. Tömde postlådan, hann gå ca 5 meter tillbaka mot vår grind och då kom det ned en tjock stor gren som small i backen precis där jag stått vid postlådorna... Ibland ska man ha tur.
 
Jo, precis så illa är det 😩 maten är slut, elen i lägenheten är avstängd för att jag inte haft råd att betala räkningen och räntorna från mina sms-lån är nu högre än Turning Torso.


Men jag har ett fint halsband på mig 😍
Men det funkar ju inte i längden!
Hur kan man vända på det?
 
Sakerna är överlämnade till mamma, efter en del krångel (det var inte helt enkelt att bli insläppt). Och pappa var snäll och skjutsade mig dit så att jag kunde köra hem mammas bil efteråt, så nu slipper mamma flytta den varje dag :up:

Ska försöka plugga lite kemi nu :)
 
Men det funkar ju inte i längden!
Hur kan man vända på det?
Det är lugnt, jag har en plan. Ska råna ICA imorgon. Tänker att jag springer in iförd rånarluva och pistol, tvingar till mig ett flak läskburkar, häller ut all läsk i handfatet på kundtoaletten, pantar alla burkar och sen springer jag till kassan med pantkvittot och ber kassören lösa in det mot pengar.

Ska bara finslipa planen lite under natten.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 085
Senast: movi
·
Svar
522
· Visningar
27 780
Senast: Mineur
·
Fritid Tänkte skaffa en sovsäck för hemmabruk i första hand, ifall värmen försvinner. Har aldrig ägt en sovsäck och vet inte vad man ska tänka...
2
Svar
25
· Visningar
751
Senast: Araminta
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
7 024
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp