Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tar mig en onsdags-öl 👀

873C68AC-A2B7-4306-B6D1-7A496B60A4F9.jpeg


Kan inte riktigt föreställa mig att komma hem igen. Försöker fundera ut vad jag ska laga för mat eftersom jag tydligen lagt mig till med lite ångest av att vara i köket och laga riktig mat sen jag blev singel.
Där brukade ju VI vara 🙄
 
Håller fortfarande på med medarbetarsamtalsblanketten: "Vad ska jag som chef göra mer av? Mindre av? Fortsätta med? Utveckla?"
Alltså den frågan kan cheferna ju aldrig få svar på utan att den är inlindad i tjugo lager bomull, femton lager bubbelplast och serveras på en bricka av plysch uppstoppad med de mjukaste dunen i riket. Om det ens finns något ärligt svar.

Jag har ett svar jag vill skriva, men jag vet att jag inte kan skriva så, och letar nu desperat efter bomull, bubbelplast och brickor i plysch. För jag vill inte ljuga heller, då kan det ju aldrig bli någon förändring.
 
Jamen verkligen! Jag fattar inte alls hur det har gått till, måste vara någon som fått väldigt bråttom eller något! Som mamma sa: tur att det inte var en bebis i alla fall!
Jag känner en man som berättade att när han var liten hade hans föräldrar lämnat honom i garderoben medan de såg om det var en opera eller teatern, sen tog de sina ytterkläder och gick hem och upptäckte först när de kom hem att han inte var med. 😂 Jag undrar vad garderobiären tyckte om att få en bebis "inhängd" med kläderna. 🤪

Det hände på 50-talet, tror inte det funkar numera. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
976
Senast: movi
·
Fritid Tänkte skaffa en sovsäck för hemmabruk i första hand, ifall värmen försvinner. Har aldrig ägt en sovsäck och vet inte vad man ska tänka...
2
Svar
25
· Visningar
716
Senast: Araminta
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
4 590
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 233
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp