Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
hur kan de inte vara vegetabilier?
Själva chipsen är veganska men det är inte alltid tillverkarna kan garantera att det inte finns spår av animaliska spårämnen beroende på hur de framställts. Helt veganska chips får inte ha något sådant i sig.

Kl

Tänkte kolla på vem vet mest som börjar om en stund för att se om jag vet nånting. Vissa gånger är det ovanligt lätt och andra gånger undrar man hur 17 någon kan veta vilkets lands president som levde för femtio år sedan och vad dennes hund hette eller nått :crazy:
 
Själva chipsen är veganska men det är inte alltid tillverkarna kan garantera att det inte finns spår av animaliska spårämnen beroende på hur de framställts. Helt veganska chips får inte ha något sådant i sig.

Kl

Tänkte kolla på vem vet mest som börjar om en stund för att se om jag vet nånting. Vissa gånger är det ovanligt lätt och andra gånger undrar man hur 17 någon kan veta vilkets lands president som levde för femtio år sedan och vad dennes hund hette eller nått :crazy:
Wolframalpha.com
testade denna term och fick svar.
president of argentina 50 years ago
 
Själva chipsen är veganska men det är inte alltid tillverkarna kan garantera att det inte finns spår av animaliska spårämnen beroende på hur de framställts. Helt veganska chips får inte ha något sådant i sig.

Kl

Tänkte kolla på vem vet mest som börjar om en stund för att se om jag vet nånting. Vissa gånger är det ovanligt lätt och andra gånger undrar man hur 17 någon kan veta vilkets lands president som levde för femtio år sedan och vad dennes hund hette eller nått :crazy:
oroa man sig för spårämnen, har det inte gått lite långt då, såvida man inte är allergisk?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
9 588
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 363
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 333
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 338

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp