Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter med en kopp kaffe pa en rastplats i Oregon, langst en landsvag over The Cascades Mountains. det borjar sakta ljusna och jag ar bara ungefar 5 timmar fran sonen, dar vi ska ha "family reunion" den kommande veckan. :D

Kaffet smakar bra och jag tanker snart starta att kora igen. Jag behover snart tanka igen, markligt sa ofta jag tankar trots att jag kan klamma i over 300 liter bensin i tanken. Jag stannar nog till pa nasta "truck stop" och duschar och gor mig i ordning for dagen.
 
Jag var helt död efter jobbet idag, så blev slösurfande ett tag och nu har jag vaknat till och ätit mellis. Nu smälta maten och sen ta en lugn liten springtur :).
 
Lyckades med min andra springtur och tog mig igenom 4km i morse :banana: Sen var jag vaken i flera timmar utan att lyckas att göra något och till slut så tog jag en tupplur på två timmar.

Spenderade kvällen hos snygga advokaten och hans två katter. Synd att vi inte har chansen att ses igen riktigt innan jag flyttar.
 
Jag känner mig trött och mosig, men funderar ändå på om jag ska ta mig i kragen och gå ut till verkstan och skruva i några skruvar i några plankbitar (som ska bli ett såll).
 
Sytt ett par shorts till systerdottern. Det var kul!
IMG_20190414_180035.jpg
Nu ska de skickas ner för provning. Sen ska jag sy ett par till. Eller två. Kanske tre.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
13 14 15
Svar
291
· Visningar
10 204
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 438
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 349
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 352

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

Tillbaka
Upp