Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Exakt.
Det gör man verkligen.
En nära vän till min fd stallägare dog för ganska exakt ett år sedan. 42 år gammal, trillade ihop på sin gräsmatta.
Man ska verkligen inte skjuta upp sina drömmar.
Oj, det var ju ingen ålder ens :(.

Om jag nu ska vara oförnuftig så måste jag ändå vara tillräckligt förnuftig och göra en del omprioriteringar.
 
Suttit i telefonmöte halva kvällen och är hes nu. *sigh*

Tenta ska in på torsdag. Tre långa jobbdagar innan påsk med möten, genomgångar, utvärderingar och planering. Jag får skriva tenta på nätterna. :meh:
 
Har fortsatt sjuka mig idag. Så jag sov aslänge idag med. Sen masade jag mig ut och satt i dunjacka, fårskinnstövlar och halsduk virad även runt huvudet i solen. Sjukt nice med sol som faktiskt värmer ändå. Vovvi fick motionera sig och husse med bollen.
Hoppas jag är frisk imorgon. Har en proppfull jobbvecka som jag måste palla. Och skulle vilja till pålle med. Saknar min pys! :heart
 
Alltså va...?

28190
 
Sitter på tåget i Västerås. Nu blir det raka vägen hem, kasta in hundarna hos morsan och sedan skynda till jobbet... ja jösses.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
9 559
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 357
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 332
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 335

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp