Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på besked på hundvakten. Fick åka in akut med sin son, måste få besked om hur det går inom en kvart, så jag vet om jag ska jobba hemifrån eller ej.
 
Lillan somnade och jag väntar på paketleverans, så får bli plock och städ inne så länge och en promenad senare istället
 
Ska äta lite glass, det är ju ändå måndag lixom

E401CBF5-32A5-4C74-A119-044B5816B2DC.jpeg
 
Varför kommer alla bra saker i klump? Varför kan det inte spridas lite? Har FÖR många bra saker på g och jag vet att jag måste tacka nej till några. Ska man följa hjärta eller hjärna? :confused:
 
Gått promenad med hund och barn. Gick förbi hästen och fixade höpåsar, sprayade blåspray på hästens sår och fyllde på vatten. Så otroligt skönt att ha gångavstånd till stallet!!
Nu ska jag passa på att baka tårtbotten, ungen fyller ett år imorgon! :crazy::love::)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
5 449
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 905
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 279
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 191

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp