Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppstressad över tenta som ska in på torsdag, och kommande arbete under veckan. Ska sätta mig med texten men äter snabb middag och tar mig fem minuter för att vara aktivt uppjagad innan jag kan fokusera.


Euskefeurat :heart

 
Jag har inte så mycket energi över idag. Det kostade på att både åka till tandläkaren och till frisören, förutom att jag också jobbade.
 
Tydligen svinmycket folk på visningen nu och nån la in 2,7!
Haha! Sambons dotter hade kikat på hemnet på ngt hus någon mil härifrån. Villa m pool för 1,4 utgångspris. Inget jättestort och liksom inget super-wow-hus. Men helt ok ändå och utvecklingsbart första hus man inte behöver avlida estetdöd under tiden man ska börja fixa. Det mesta är hyfsat nyfixat.
Förstår deras tanke att lämna lilla lägenheten i Sthlm för att få mer yta till ungar och hundar.
 
Så trött, så mot sängen.
Fick ett ryck i axeln, skitorolig att den ska luxera igen eller ligamenten skadas mer..
Bäst att sova på saken
 
Jag reagerar sällan på felstavningar i sociala media, men uttrycket "still fullt" fick till och med mig att reagera. Ordbilden blev så väldigt annorlunda jämfört med målordet (stilfullt).

Fler bra ord idag. Holländare reagerar på branden i Notre-Dame: "Verschrikkelijk!" (Förskräckligt!). Det är ju inget roligt alls med branden men holländskan är fantastisk!
 
Pappa har bett om den sedvanliga myyycket exakt detaljerade önskelistan inför födelsedag. Jag är så trött ch kommer inte på vad som skulle vara ngt bra. Kom på att en klocka kanske vore lämpligt. Har ingen och har inte haft på evigheter. Började glo runt och insåg att jag är för petig. Hittar ingen snygg klocka som inte kostar en månadslön typ.
Vad fan vill man önska sig egentligen?
Det jag skulle behöva är väl sånt som jag måste prova och välja själv..
 
Pappa har bett om den sedvanliga myyycket exakt detaljerade önskelistan inför födelsedag. Jag är så trött ch kommer inte på vad som skulle vara ngt bra. Kom på att en klocka kanske vore lämpligt. Har ingen och har inte haft på evigheter. Började glo runt och insåg att jag är för petig. Hittar ingen snygg klocka som inte kostar en månadslön typ.
Vad fan vill man önska sig egentligen?
Det jag skulle behöva är väl sånt som jag måste prova och välja själv..
Presentkort?
Kanske lite tråkigt, men om du tex skulle få ett presentkort på en klädaffär kan du ju gå dit och prova o kolla själv, och sen skicka bilder på det du köpte och tacka för presenten/presenterna :)
 
Presentkort?
Kanske lite tråkigt, men om du tex skulle få ett presentkort på en klädaffär kan du ju gå dit och prova o kolla själv, och sen skicka bilder på det du köpte och tacka för presenten/presenterna :)

Pappa är inte så kinkig med att han ska behöva ge ngt speciellt så för hans egen del. Det har varit x antal jular då jag köpt mina egna juklappar, slagit in dem och tagit med till "nya familjens"/hans sambos släkts julfirande där jag öppnat dem och tackat pappa så hjärtligt. När det gått några år pallade jag inte med riktigt längre. Köpte en figursydd klänning med många detaljer som skulle passas i exakt som satt som en smäck. Då förstod ena frun med klädintresse att den hade inte pappan valt. Så nu slipper vi det där. 😂
För hans skull är det alltså lugnt. Och resten av familjen vet nu hur landet ligger.

Tänkte det kunde vara roligare med en klocka eller ngt smycke etc som blir lite mer speciellt än några kläder som snart är slut sas. Får klura vidare alt hoppas på att hitta Klockan.
 
Precis vaknat till nyheten om notre dame, så sorgligt..

Sista dagen ledig men jag jobbar fortf på mitt visum. Dom vill ha bevis på att vi fortf är ett par, sambon och jag.

Ska åka till jobbet på "personalmöte" om ett par h. Inte för jag vet vad vi ska diskutera då det bara är chefen, jag och en till som jobbar när jag inte är där. Men det är nog bra med uppdatering nu innan påsk. Gissar att vi kommer ha fullbokat
 
Såg precis "nyheten" om att sossarnas twitter-konto var hackat en stund och vilka inlägg som skrevs. Skrattade så jag vek mig dubbel. Det är ju inte alls roligt egentligen. Fast väldigt roligt :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 278
Senast: tuaphua
·
Hemmet Vi har nyss köpt ett hus, som tar vatten ur lokal brunn. För att göra livet underhållande, så är vi tre fastigheter som delar på samma...
2
Svar
31
· Visningar
1 667
Senast: Blyger
·
Samhälle Dumpen är en organisation som letar reda på pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stämma träff då...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
16 560
Senast: Lobelia
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
931
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp