Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bad en ny kund gå ut från mitt och chefens kontor, han får inte sitta där . Där är ju privata uppgifter. Fick höra han snacka skit om mig sen
 
Bad en ny kund gå ut från mitt och chefens kontor, han får inte sitta där . Där är ju privata uppgifter. Fick höra han snacka skit om mig sen

Kaoz. Försök skaka av dig det bara.
Tjejerna hade problem här med en kund som absolut skulle BYTA axelrem på en väska. De förklarade vänligt att axelremmen som sitter på väskan ingår, det är alltså ett färdigt set. Kunden flippade ut och blev otrevlig, började klaga på dålig service osv. Fick rycka ut och det slutade med att kunden stormade ut. Man ba ok. Folk kan vara märkliga ;)
 
Kaoz. Försök skaka av dig det bara.
Tjejerna hade problem här med en kund som absolut skulle BYTA axelrem på en väska. De förklarade vänligt att axelremmen som sitter på väskan ingår, det är alltså ett färdigt set. Kunden flippade ut och blev otrevlig, började klaga på dålig service osv. Fick rycka ut och det slutade med att kunden stormade ut. Man ba ok. Folk kan vara märkliga ;)

De är avskakat chefen tyckte jag gjorde rätt. Men kunden är en sån man som tycker kvinnor ska stå vid spisen och ligga på alla fyra när han knäpper med fingrarna.

Så kommer då lilla jag vänlig men bestämd här får du inte sitta .

Folk är märkliga och stora egon när de gäller att få service hjälp
 
Trött.

Och det är rätt oklart om jag ska rida idag eller inte. Vi sa det sist vi sågs, ägaren och jag. Efter lunch idag skickade jag en fråga om vilken tid vi skulle rida. Svaret jag fick var att hon glömt det och precis kommit hem från stallet. Jag frågade då om det innebar att ridningen ställts in. Det frågan är fortfarande obesvarad.
 
Är på väg till sjukhuset, träffar förmodligen mormor för sista gången idag, innan hon somnar in :cry: :cry: :cry:

Jag kan inte sluta gråta, det bara fortsätter komma tårar hela tiden och jag är inte på bra humör. Är dessutom väldigt ostabil just nu, så är det dags för henne att somna in nu så passar det verkligen inte (det passar ju så klart aldrig, men det finns tillfälen när det passar sämre sas) :cry:
 
Är på väg till sjukhuset, träffar förmodligen mormor för sista gången idag, innan hon somnar in :cry::cry::cry:

Jag kan inte sluta gråta, det bara fortsätter komma tårar hela tiden och jag är inte på bra humör. Är dessutom väldigt ostabil just nu, så är det dags för henne att somna in nu så passar det verkligen inte (det passar ju så klart aldrig, men det finns tillfälen när det passar sämre sas) :cry:
Beklagar sorgen! Stor kram!❤️
 
När man hånar sambon och han önskar att vindrutan ej fanns.. 😂
CF513A6D-C33B-45B2-8726-2FF78C7314EA.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 278
Senast: tuaphua
·
Hemmet Vi har nyss köpt ett hus, som tar vatten ur lokal brunn. För att göra livet underhållande, så är vi tre fastigheter som delar på samma...
2
Svar
31
· Visningar
1 671
Senast: Blyger
·
Samhälle Dumpen är en organisation som letar reda på pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stämma träff då...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
16 568
Senast: Lobelia
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
931
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp