Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på besked på hundvakten. Fick åka in akut med sin son, måste få besked om hur det går inom en kvart, så jag vet om jag ska jobba hemifrån eller ej.
 
Lillan somnade och jag väntar på paketleverans, så får bli plock och städ inne så länge och en promenad senare istället
 
Ska äta lite glass, det är ju ändå måndag lixom

E401CBF5-32A5-4C74-A119-044B5816B2DC.jpeg
 
Varför kommer alla bra saker i klump? Varför kan det inte spridas lite? Har FÖR många bra saker på g och jag vet att jag måste tacka nej till några. Ska man följa hjärta eller hjärna? :confused:
 
Gått promenad med hund och barn. Gick förbi hästen och fixade höpåsar, sprayade blåspray på hästens sår och fyllde på vatten. Så otroligt skönt att ha gångavstånd till stallet!!
Nu ska jag passa på att baka tårtbotten, ungen fyller ett år imorgon! :crazy::love::)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 278
Senast: tuaphua
·
Hemmet Vi har nyss köpt ett hus, som tar vatten ur lokal brunn. För att göra livet underhållande, så är vi tre fastigheter som delar på samma...
2
Svar
31
· Visningar
1 671
Senast: Blyger
·
Samhälle Dumpen är en organisation som letar reda på pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stämma träff då...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
16 564
Senast: Lobelia
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
931
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp