Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
NĂ€r lilla dottern har feber. IGEN! Hon Ă€r pigg och aktiv och vill klĂ€ttra pĂ„ vĂ€ggarna. Men jag kan inte lĂ€mna henne pĂ„ dagis för dem ringer direkt och skickar hem henne 🙄 Hon Ă€r en sĂ„n som fĂ„r feber sĂ„ fort nĂ„nting i kroppen behöver tas hand om men det Ă€r vÀÀÀÀÀÀldigt sĂ€llan som hon Ă€r pĂ„verkad. Drygt! 😑
 
IgÄr pratade chefen med mig. Han tycker att jag Àr för introvert och verkar vÀldigt osÀker. Att det kÀnns krampartat att prata med mig.
Blev rÀtt ledsen. Jag kör fÀrdtjÀnstbuss inte ett rullande tivoli. Klart att jag pratar med folk! NÄgra pratar bara extrem dialekt och dem kan jag inte föra nÄgra samtal med eftersom jag inte förstÄr dem. FÄr se hur lÀnge jag har jobb.
 
Äh jag rensar mina öron med tops varje gĂ„ng jag gĂ„r pĂ„ toa (klĂ„da) och nĂ€r jag var hos öron/ nĂ€sa/ hals pga polyper kollade de i öronen ocksĂ„ och alla kandidater fick kolla dĂ„ de aldrig sett sĂ„ "fina " öron tidigare sĂ€tt man direkt kunde se allt supertydligt 👍

Jag har 2 tredjedelar av topsen i örat sĂ„ Ă€r lĂ„Ă„Ă„ng in ocksĂ„ men det gĂ€ller att ha rĂ€tta tekniken 😉
Man ska inte ha tops i öronen. Stor risk att man gör mer skada Àn nytta.
 
PÄ jobb, fortfarande halvkrasslig i manlig förkylning. Har en mycket lekfull bostonterrier hÀr pÄ jobbet som kastar omkring sina leksaker, biter pÄ stolen och kommer med allmÀnna smÄljud om att matte ska uppmÀrksamma henne.

Har precis bokat Falsterbo. " dagars vistelse pÄ hotell i Malmö + entre hoppning med plats under tak blev 1200kr p/p Yes! Semestern Àr rÀddat"
 
Snart Àr det slut för idag! Bara nÄgra timmar till. Sen fÄr jag gÄ hem och sÀtta mig med den dÀr miljöutredningen som skulle varit klar i söndags..
 
PÄ jobb, fortfarande halvkrasslig i manlig förkylning. Har en mycket lekfull bostonterrier hÀr pÄ jobbet som kastar omkring sina leksaker, biter pÄ stolen och kommer med allmÀnna smÄljud om att matte ska uppmÀrksamma henne.

Har precis bokat Falsterbo. " dagars vistelse pÄ hotell i Malmö + entre hoppning med plats under tak blev 1200kr p/p Yes! Semestern Àr rÀddat"
Hur hittade du plats pÄ lÀktare under tak? Eller du kanske inte ska dit pÄ helgen?
 
28610

Trodde att laddare alltid ingick nÀr en köper telefon O_o
 
Trött och framförallt HUNGRIG dÄ det inte blev nÄgon middag igÄr. Har bara en liten, liten matlÄda :(
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Kropp & SjÀl Jag tÀnkte att det kunde vara bra med en trÄd dÀr vi postar smÄsaker i livet som ger oss glÀdje, smÄ guldkorn som gör att mörkret inte...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
9 588
Kropp & SjÀl Lite luddig rubrik kanske men kom inte pÄ nÄgot som riktigt passade. Det Àr Àr apropÄ trÄden om hur man klarar ett trÄkigt jobb dÀr det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 362
Senast: Grazing
·
Kropp & SjÀl Kan inte sova utan ligger och snurrar i sÀngen och funderar pÄ nÄgot som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 333
Senast: tuaphua
·
Kropp & SjÀl Jag har tidigare aldrig haft nÄgra större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 338

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Göra inlĂ€gg med mobilen
Tillbaka
Upp