Vad gör vi? Del XCV

Sitter hemma i huset alldeles själv igen. Ska vara här ett par dagar nu. Exet kommer över på en fika senare i eftermiddag, han fyller 30 idag. Dessutom kommer en nisse och köper min röjsåg (gott att bli av med den!) någon gång i eftermiddag. Och så ska jag till stallet. Dagen är rätt full ändå.
Och nu har jag mina symaskiner igen! Som jag saknat dem! :love:

Var på intervju i förmiddags. Det kändes bra. Vi har jobbat ihop innan så de visste ju redan vem jag var, blev en väldigt kort och lättsam intervju. Inte för att det är ett jobb jag verkligen vill ha, men jag tar hellre det än står på fabrik!
 
Idag är min energinivå extremt låg, gick till och från skolan och jag är helt slut :wtf: Är en sträcka på 500 m kanske till skolan, lite längre kanske. :angel:
 
Mutter. Varför dyker ingen upp som avtalat? Exet skulle kommit vid 13, fortfarande varken svarat på sms eller dykt upp. En nisse skulle hämta röjsågen runt 15, inte hört nåt där heller. Jag vill åka till stallet men kan ju inte åka så länge ingen har hört av sig/dykt upp.. Jag hatar att vänta på folk!
 
Postade i fel tråd...

Och ett psykbryt senare är jag redo att byta jobb igen pga speciella kollegan..
Jag och en annan kollega är hos mig och reder ut en markfråga. Speciella kollegan ringer mig, men jag svarar inte eftersom jag är upptagen.
Efter en stund, medan jag fortfarande är upptagen, kommer hon in till mig och är anklagande och upprörd för att jag inte svarade när hon ringde. Jag förklarade att jag är upptagen och visar tydligt att jag behöver fortsätta med det jag gör. Då står hon kvar bredvid min stol och stirrar. Jag frågar vad hon vill och då är det någon som ringt om en sak jag jobbar med. Jag ber henne skicka mail med namn och nr. Då blir hon skitsur för det, för hon vill att jag ska skriva ner det när hon dikterar.. Jag står på mig. Hon kompromissar med Lync och jag tycker whatever. Då börjar hon och anser att hon ska bestämma NÄR jag ska ringa personen i fråga... Något uppringaren inte haft några synpunkter på..
Detta tog närmare 10 min av frustration och irritation på mitt kontor. Och jag fick gå tillbaka och börja om från början med det jag höll på med.
Vad faaaaaan är det för FEL på människan???
 
Nähä det blir visst ingen fika.. Han har inte svarat på sms sen kl 12 och fortfarande inte dykt upp. Det är vid såna här situationer jag minns varför han är mitt ex. Omöjlig att planera nåt med!
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 449
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 581
Senast: Scata
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
617
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp