Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skål! (Måste fylla på glaset :cautious: )

FAC48D4D-DA77-4888-918B-EE5B03D0C0FA.jpeg
 
Men fy. Hoppas att mötet med chefen gick bra! Kan ju berätta att jag också blivit kallad till möte med chefen en gång (i höstas typ), och där framkom det att chefen fått för sig att jag inte jobbade ordentligt. När vi pratat igenom allt och jag förklarat vad jag gör, hur jag gör det och varför det blir som det blir kring det jag gör, så hade han plötsligt ändrat uppfattning till raka motsatsen. Efter det mötet så har vi jättebra kommunikation kring allt och han är tydlig med att han är extremt nöjd med hur jag sköter jobbet :p Så ja, om det är så att det är trassel för dig pga missförstånd så borde det ju finnas alla möjlighet att reda ut det, bara chefen är någorlunda vettig.
Blev inget möte, det korvade ihop sig ordentligt på eftermiddagen, nu skulle jag snacka med chefen på måndag istället.
Ringde pappa när jag var på väg hem från jobbet och vräkte ur mig allt som hänt de två senaste dagarna, hade det inte varit för en viss körning hade jag troligen ringt en annan åkare och sett mig om efter annat jobb. Trivs bra i övrigt med kollegor/kunder, men körningarna måste ju fungera.

Inte första gången jag blir inkallad för möte med chefen... blir väl å ringa å blanda in facket igen också... för som det är nu är det totalt kaos. :(
 
Blev inget möte, det korvade ihop sig ordentligt på eftermiddagen, nu skulle jag snacka med chefen på måndag istället.
Ringde pappa när jag var på väg hem från jobbet och vräkte ur mig allt som hänt de två senaste dagarna, hade det inte varit för en viss körning hade jag troligen ringt en annan åkare och sett mig om efter annat jobb. Trivs bra i övrigt med kollegor/kunder, men körningarna måste ju fungera.

Inte första gången jag blir inkallad för möte med chefen... blir väl å ringa å blanda in facket igen också... för som det är nu är det totalt kaos. :(
Äh fy vad trist! :( Så jäkla dumt att det ska strula. Hoppas på att det löser sig för dig på bästa sätt!
 
Paus i städningen. Borde hämta in hunden från hundgården men då blir hemmet smutsigt igen eftersom vi har blötsnö som verkar ha som uppgift att färga mina golv :cautious::rofl: (Ja, han ska givetvis få komma in. Och ja, det är livet med hund och barn men låt mig njuta några minuter av ett städat hem för imorgon kommer det inte synas )
 
Paus i städningen. Borde hämta in hunden från hundgården men då blir hemmet smutsigt igen eftersom vi har blötsnö som verkar ha som uppgift att färga mina golv :cautious::rofl:(Ja, han ska givetvis få komma in. Och ja, det är livet med hund och barn men låt mig njuta några minuter av ett städat hem för imorgon kommer det inte synas )
Jag har en trasmatta. Från början vit, rosa och lila. Numera tvättad så många gånger att den är i princip vit. Dock är den väldigt sällan vit eftersom hunden - varje gång mattan är nytvättad - kliver in och sätter smutsiga tassavtryck på mattan. Jag vet faktiskt inte varför jag har den kvar överhuvudtaget. Den ligger mer i tvättmaskinen än på golvet..... :p
 
Är riktigt less nu. Stressade iväg efter jobbet till Ikea, skulle där träffa en person från Conexi och prata om jobb där. Kl 14... Ringde Conexi kl 14, då ingen dök. Då hade de glömt bort min tid:devil::devil: Så nu bokade hen en ny tid, 21 januari. Bara det att de avbokade min första tid dit också, december. Så tredje gången gillt blir det nu. Verkar inte vara seriösa som avbokar och glömmer bort inbokade tider. Och de jobbar med människor som har AS...:cautious::cautious:
 
Har avrapporterat dagen till chefen ("det har blåst som f-n, vi har inte kunnat göra mycket" typ fast lite finare formulerat :D) och hade väl kanske kunnat ta ett till glas... men jag är så j-la trött att jag bara vill sova... vid 19 en fredagkväll liksom! O_o

Blåser gör det fortfarande men det har ju lugnat sig lite.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 485
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 460
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 623
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp