Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ser jag ett till glas rödvin börjar jag nog grina! :cry::cautious:

Jag och hunden har ramlat ihop i en hög i soffan efter att ha varit ute och motionerat hästen :heart Nu blir jag nog kvar här resten av kvällen!
 
Suck. Köpte ett knästöd idag. Det passar inte. Det sitter bra över knät och ner, meeen upp mot låret så är det för tight och därför åker hela skyddet ner.

Så, nu ska jag leta efter knästöd för folk med stora lår :meh:
 
Åhhhhhhhhhh,kan du inte lägga in en bild på dom lurviga,ser skit häftiga ut. :love:

Dessa? :)

SKOR.jpg


Sjukt praktiskta såhär års :angel: ;)
 
Fick en film skickad på insta dm. Skulle försöka spara den. Istället gick ljudet på repeat och gick inte att stänga av. Alltså fick jag lyssna på galoppljud i grus och sen får som bäää:ar. Helt omöjligt att få bort det ljudet tom när jag kollade på andra videos med ljud. Efter 10 min var raptus ett faktum.
Efter avstängning sv mob är du goppedigopp och määääää borta. Halleluja!
 
Borde egentligen sova men nej, ligger och vrider och vänder mig bara. Katten har busryck vilket får igång hunden också, som tur är brukar det vara ganska snabbt övergående.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 485
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 478
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 701
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vabruari

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp