Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Letar kattgräs och lösningar på hur man kan odla det. Går sådär. Kommit fram till att jag behöver en fin skål att odla i. Får bli ett besök i second handbutikerna i stan, en liten hjärtformad skål vore väl gulligt!
Jag brukar så havre i en glassburk.
 
Grannarna på plats! Skål!

A4AE162C-5889-4AD6-AA00-6D2B534A8D18.jpeg
 
Jag har lärt mig ikväll att det är ett gustavianskt väggur jag vill ha 😊! Jag älskar guldet och dekorationerna (ofta rosetter, rosor, osv) och en sådan klocka hade matchat min guldspegel så fint..... Så länge den inte är antik bör priset ligga på 3-400 kr, så ingen förmögenhet precis.... 😊
 
Måste upp tidigt imorgon då jag bokade in en tid vid 09:00 imorgon. Att jag inte tog senare istället :crazy:
Så blir fodra, ut med hästar, pumpa däcken (kunde jag iofs gjort idag redan :meh:), byta kläder och dricka kaffe samtidigt (blir alltid (!) så av någon anledning) och iväg!
 
Jag har lärt mig ikväll att det är ett gustavianskt väggur jag vill ha 😊! Jag älskar guldet och dekorationerna (ofta rosetter, rosor, osv) och en sådan klocka hade matchat min guldspegel så fint..... Så länge den inte är antik bör priset ligga på 3-400 kr, så ingen förmögenhet precis.... 😊
Måste man inte veva fram dem ganska ofta?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
695
· Visningar
36 648
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 531
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 790
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp