Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Barns logik alltså..
De har hörlurar båda två, ingen av dem bryr sig om att ta dem med sig, envisas med att absolut sitta på exakt samma ställe och sitter och tjafsar om att de blir störda av ljudet på telefonerna :meh: Det finns två fotöljer, kan de sitta i varsin då? Nej de ska såklart sitta i samma.
 
Senast ändrad:
Handlade lite på Hemköp på vägen hem från jobbet.
Slocknade i sängen ett tag, sov väl 2 timmar.
Hämtade ut paket på Turken.
Har packat frukostpåsen och tagit fram nya kläder till i morgon. För det är ju jobbardag i morgon med...:wtf:
Städat hos landisar. Ska betala lite räkningar till mig och morsan. Sedan duscha och Farmen
 

Solen går ner här en bra bit innan kl 18, vid kl 15 och det kommer att dröja innan det är ljust så länge :D

Vilket är det värsta med att jobba här... mitten på december till slutet på januari är väldigt jobbiga här. Det var ännu värre förra vintern när jag var ännu längre norrut. Just nu är Dalarna nästan 20 senare med solnedgången och det märks. Just nu känns det som om det aldrig kommer att bli ljust... :cautious:
 
Solen går ner här en bra bit innan kl 18, vid kl 15 och det kommer att dröja innan det är ljust så länge :D

Vilket är det värsta med att jobba här... mitten på december till slutet på januari är väldigt jobbiga här. Det var ännu värre förra vintern när jag var ännu längre norrut.
Här gick solen ner kl 15:53 idag, så det lär nog dröja ett bra tag här också...tyvärr.
 
Här gick solen ner kl 15:53 idag, så det lär nog dröja ett bra tag här också...tyvärr.

Vi passerade kl 16-strecket idag, en liten delseger! :) Jag har också varit ute och stirrat på små embryon till snödroppar för att försöka tvinga upp dem med viljekraft. Samtidigt har vi fortfarande meteorologisk höst, så det kanske är lite väl optimistiskt att hoppa över en årstid.
 
Hittade en kalender där översta halvan är blank så man kan rita själv. Nu ska Cameon få jobba! Har pillat ihop februari till maj. Nu ska jag bara skriva ut kalendern också. Det får väl vänta tills vi har flyttat misstänker jag..
Ingen panik, men oj vad otålig jag är!

Svärmor har fortfarande inte hämtat våra sommardäck ute i huset.. Jag är minst sagt putt, de skulle hämta dem i veckan..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
528
· Visningar
28 193
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 520
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 466
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp