Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är inte supermotiverad på jobbet. Men det är väl ok när man smart ska sluta. Håller på att lämna över en del arbetsuppgifter.
Vill mest hem och göra ingenting.
 
Jag funderar. jag hade velat sätta tillbaka simkortet i min gamla telefon så jag kan få ut några bilder från den. Men - kommer jag att behöva ha någon puk-kod eller nåt då? Eller räcker det med pinkod och lösen in till själva nya telefonen sen...?
 
Jag funderar. jag hade velat sätta tillbaka simkortet i min gamla telefon så jag kan få ut några bilder från den. Men - kommer jag att behöva ha någon puk-kod eller nåt då? Eller räcker det med pinkod och lösen in till själva nya telefonen sen...?
Har du wi-fi på mobilen kan du bara starta den och köra
Du behöver inget sim-kort då
 
Idag blev det ingen choklad utan morötter. Kollegorna äter glatt av resterna från min paradisask..:cautious:

Yepp nytt liv påbörjat....

Köpstopp på ALLT som har med mat/godis/snask att göra. Hädanefter blir det till att leva slaviskt efter matlistorna man gjort.

Tur man har rätt rejält med onyttigheter hemma så man klarar sig ett litet tag...
 
Känner igen det där.
Kan erkänna att jag googlar talen i sonens matteläxa ibland för att kunna hjälpa honom. Han går i fyran :angel:

Jag borde sova för länge sedan egentligen. Men nu är äntligen huvudvärken borta som jag har haft hela dagen, då nu väntar jag bara på att bli trött också
Google är bäst :laugh:

Jag har hjälpt min bror med matteläxan sedan han gick i 5an eller något, han är 4 år yngre än mig. En gång fick han tillbaka läxan med en kommentar i stil med "läs instruktionerna noga och öva sen tills du kan det" (läraren skickade med några extrauppgifter) efter det behövde (ville?) han inte ha min hjälp mer :rofl::angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
690
· Visningar
36 363
Senast: Bufera
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 531
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 779
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp