Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har bara fått det ett par gånger och förut så fick jag inte det. Men det var ändå inte bra.

Jag tror att jag behöver låta håret växa och få någon annan sorts kort frisyr.

Googla efter korta frisyrer sa hittar du massor av forslag. Jag gjorde det och ska nog lata frissan klippa lite annorlunda i dag nar jag ska dit. :p
 
Morr. . Jag hostar slemklumpar (ursäkta indiskretionen). Jag har alltid slem i halsen eftersom jag har strålingsskador på lungorna. Men detta är löjligt. Knarkar slemlösande och det hjälper marginellt.
Varför i hela friden var det nödvändigt att bli förkyld :meh:
 
Googla efter korta frisyrer sa hittar du massor av forslag. Jag gjorde det och ska nog lata frissan klippa lite annorlunda i dag nar jag ska dit. :p
Jag har redan gjort det och som jag sa tidigare så är alla så snygga i sina frisyrer men jag kommer inte att vara det oavsett vilken jag väljer.
 
Jag glömde kontakta referenserna inför intervjun imorgon! Klantarsle.. Jaja, får komma ihåg det imorgon. Bra framförhållning och planering från min sida :angel:

Nu ska jag hoppa in i duschen och värma mig efter promenaden. Är -8 här och jag fick för mig att ut och gå. Det var kallt men skönt!
 
Hur uttråkad är man om man smygfotar sambon utifrån a la crazy stalker och skickar honom den bilden med ”hajen-ljud” a la dum dum dum duuu njiiidit njiiidit njiiidit.
Borde sova snart tror jag..:laugh:
 
-2° ute, jag är inne, och jag fryser, kyla och vinter är ingenting för mig. Synd bara att jag gillar snö, för den är svår att värma :down:

Har ca 90 mattetal som jag borde vara klar med, typ helst igår. Sedan var det något mer jag behövde göra idag... vad det nu var, allt som inte finns nerskrivet finns inte :crazy:
 
Jag har just fixat naglarna ... sedan gick jag ut med en hund och nu ar det dags att reparera nagellack :banghead: VARFOR kan jag aldrig vanta tillrackligt lange? :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 485
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 478
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 736
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp