Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Djuren utfodrade, jag utfodrad och ett av två barn utfodrat. Det andra barnet sover fortfarande :) Äldsta dottern åker buss till skolan idag och yngsta ska jag köra till farmor bara bussen gått.
 
Jaha då var jag klar med morgonens arbete. Tidigt som vanligt.. Gjorde lite av eftermiddagens jobb också bara för att få tiden att gå. Nu sitter jag här i städskrubben och har tråkigt..
 
Jag var trött igår kväll. Struntade i att gå ner och kolla brasan i pannrummet efter att jag tänt.

Vaknar till 15 grader inomhus. Snabb rusning till pannrummet visar att veden hade hängt upp sig och brasan slocknat. Så nu panikeldar jag i vedspisen (gött!!) och ska strax gå ner och muntra upp brasan jag tände för en stund sedan.
Brr.
 
På jobb, knappt vaken ännu. Har en liten hund som tycker extremt synd om sig själv för hon har tratt. Behöver inte ha den hemma men här på jobbet där jag inte alltid har 100 koll måste den vara på

Vaknade vid 2 inatt helt sjöblöt av kallsvett. Bara upp och äta sen duscha sen försöka somna om. Känner mig inte riktigt på topp idag ska erkännas
 
Naprapaten ringde. Jag skulle varit där för 5 minuter sedan. Jag hade helt glömt bort att jag skulle dit, så vi fick boka om.

Så dum jag känner mig nu.
 
Har fikat hos mamma och vi hamnar som alltid i att prata om djur vi har haft. Moses framförallt :heart Han var så speciell på så många sätt. Kommer aldrig hitta en sådan häst igen :cry:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 485
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 477
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 697
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hat
  • Pusseltråden
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp