Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså denna lille gäst vid bordet bredvid!

6E19967D-4F65-408A-87C8-441A6D55D89A.jpeg
 
Mätt så jag storknar, mycket god mat och pappa bjöd på mjuk pepparkaka med toscatäcke. Riktigt gott!
 
Hu. en av mina mardrömmar.

Ett nybyggt 33-våningshus i Sydney är utrymt efter att man börjat misstänka att det kan kollapsa.
Nybyggt för i helskotta! Tänk att bo på typ 29 våningen och få reda på att huset kan ramla ihop. Jag skulle få panik. Ska man ta hissen, ska man börja springa eller vad. :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting:
 
Nu vill jag gå och lägga mig! Först ska jag skjutsa hem farmor sen vill jag sova. Men jag misstänker att vi ska spela spel när vi kommer tillbaka. Jag vill soooova!
 
Kollade nyheterna. "Man skjuten i Malmö" är det ens nyheter längre? De lär väl ha en mall klar för den iaf..
 
Kom hem från svärmor vid tolv, åkte inom affären för att handla dagens julmiddag sen hem och dammsugade. Sen lägga lillan för sovstund och somnade med henne. Sov i 2,5 timmar och missade Kalle ( som jag lyckas varje år) glott tv en stund, öppnade lite klappar (fick världens bästaste.paket av sambon 😍) och sen lagade jag middag. Renskav med kopiösa mängder grädde och pressadpotatis samt vitlökssmörslungade ärtor till. Chokladpudding och creme brulé till efterrät. Sen tillbringat hela kvällen i soffan.
Helt perfekt julafton :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 485
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 479
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 794
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp