Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick en liiiiten låda... i den... en miniatyr-piedestal! Alltså skojar ej. Den var 30 cm! :rofl:
Mailat företaget en bild på produktbeskrivningen (den skulle vara 80 cm) SAMT en bild på miniatyrpjäsen framför en tumstock :rofl:
Vilket jävla skämt assååååå

:banghead::banghead::banghead:

:cautious::laugh::rofl: Kan man fa en bild pa pedistalen OCH glaskupan (har skulle en smiley som inte kan halla sig for skratt passa bra;))
 
Fick en liiiiten låda... i den... en miniatyr-piedestal! Alltså skojar ej. Den var 30 cm! :rofl:
Mailat företaget en bild på produktbeskrivningen (den skulle vara 80 cm) SAMT en bild på miniatyrpjäsen framför en tumstock :rofl:
Vilket jävla skämt assååååå

:banghead::banghead::banghead:
:rofl: Dessa pidestaler är ju nästan lika underhållande som den blå micron :D
Hoppas företaget löser det så du får vad du beställt
 
Var in och handlade på väg hem från stallet. Skulle bara ha frukost men kom även ut med 5 kg kött som var nedsatt pga kort datum. 230 kr för köttet totalt. En del lagas mat av i helgen, resten åker in i frysen. Mat för en månad för oss två.
 

Well well...

E859DFCD-CFE8-4203-ABF9-30567215BACB.jpeg


Glaskupejäveln ligger i förrådet :p
 
Vaknade hyfsat tidigt utvilad, så himla skönt! Har ungefär noll planer för dagen, känner mig sjukt social men orkar inte vara drivande utan önskar att någon hörde av sig till mig (haha, moment 22 ^^). Skrotar hemma undertiden och roar mig med städning. Kanske borde gå en promenad i det fina vädret:idea:
 
Är på event. En av kompisarna har sina hundar med, så före middagen smet vi in på hennes rum för lite hundpussar.

Är nu grundligt labradorpussad i hela ansiktet och livet känns mycket roligare igen :D
Jag blev grundligt BernerSennenpussad igår hos grannen, deras två "björnar" är totalt galna i mig (nån som är förvånad?) :D Båda skulle sitta i mitt knä SAMTIDIGT, gick "sådär" så dom fick alternera och hålla sig lugna medan jag åt (orkade inte laga mat och grannen hade gjort lasagne). :d
Jag har ju blivit varnad för att just BernerSennen inte är några krambjörnar, HA säger jag bara, dom fullkomligt älskar att bli kramade och kramat tillbaks. :love: :heart
 
Jag blev grundligt BernerSennenpussad igår hos grannen, deras två "björnar" är totalt galna i mig (nån som är förvånad?) :D Båda skulle sitta i mitt knä SAMTIDIGT, gick "sådär" så dom fick alternera och hålla sig lugna medan jag åt (orkade inte laga mat och grannen hade gjort lasagne). :d
Jag har ju blivit varnad för att just BernerSennen inte är några krambjörnar, HA säger jag bara, dom fullkomligt älskar att bli kramade och kramat tillbaks. :love: :heart
BernerSennen är urmysiga verkligen :love:
Absolut en ras jag skulle kunna tänka mig att ha i framtiden
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 485
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 457
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 604
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp