Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Undrar om jag har någon sömnstörning? La mig strax efter 19.00 och vaknade ca 12.00 idag...Gårdagen var hemsk så jag behövde sömn.
 
BernerSennen är urmysiga verkligen :love:
Absolut en ras jag skulle kunna tänka mig att ha i framtiden
Ja, antingen fullt ös eller soffpotatis och dom har en av och på-knapp också fast deras ena funkar av-knappen "sådär" på när jag kommer och då drar han med sig den andra, speciellt om det är frågan om att med våld släpa in mig i köket eller få ner mig på golvet och då är det aggressiv-morr inblandat också, jäkla odjur. :laugh:
 
Morotskaka klar
IMG_20190112_150744_459.jpg
 
Ska vi gå och träna idag? Det är öppet till 18 och vi är hemma vid 16. Så tid finns ju egentligen. Men finns viljan?
 
Letar kattgräs och lösningar på hur man kan odla det. Går sådär. Kommit fram till att jag behöver en fin skål att odla i. Får bli ett besök i second handbutikerna i stan, en liten hjärtformad skål vore väl gulligt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 485
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 477
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 697
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp